امروز،
PPC چیست؟
PPC مخفف پرداخت برای هر کلیک است و این راهی برای بازاریابی در موتورهای جستجو است. همانطور که در این نام آورده شده است ، شما به معنای واقعی کلمه برای هر کلیک پرداخت انجام می دهید. در اصل ، PPC روشی هدفمند برای بازدید از سایت شماست که خواه این یک فروش ، ثبت نام و غیره باشد.
اگر CPC (هزینه هر کلیک) پایین باشد، می تواند یک روش بازاریابی عالی باشد ، این امکان را به شما می دهد که بازده خوبی برای سرمایه گذاری (ROI) داشته باشید. با این وجود ، در بعضی از صنایع می تواند بسیار رقابتی باشد و برای حفظ CPC مناسب و تعداد ثابت تبدیل ، به نگهداری منظم نیاز دارد.
PPC اغلب بیش از حد تغییر می کند – از قوانین AdWords به صنایعی که در طی دوره هایی کوتاه مدت در هفته رقابتی تر می شوند – بنابراین باید دائماً استراتژی PPC خود را تطبیق دهید.
PPC چگونه کار می کند؟
هنگامی که یک تبلیغ کننده تبلیغات خود را در یک سکوی تبلیغاتی موتور جستجو (مانند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید یا Bing Ads) تنظیم کرده و کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کرده است که مایل است تبلیغات آنها را شروع کند ، سپس پیشنهادات خود را برای بالا بودن در بخش تبلیغات ارائه می دهند. نتایج جستجو تبلیغ آنها را نشان می دهد.
رایج ترین مواردی که در موقعیت تبلیغ شما ایجاد می شود عبارتند از:
۱- امتیاز کیفیت:
این یک نمره است (نمره از ۱۰) که کیفیت تبلیغات شما را بر اساس ارتباط آگهی ، تجربه صفحه فرود و CTR خلاصه می کند (از طریق کلیک).
۲- برنامه های افزودنی آگهی:
برنامه های افزودنی تبلیغات اطلاعات مرتبط را در کنار پیام تبلیغاتی شما ارائه می دهند. چند افزونه نسبتاً معقول در AdWords وجود دارد ، اما اصلی ترین آنها که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند ، پیوندهای سایت ، فراخوان و پسوندهای ساخت یافته قطعه هستند. از آنجا که برنامه های افزودنی جزئیات بیشتری را در مورد نام تجاری یا محصول شما ارائه می دهند ، آنها یک تجربه کاربر مثبت را تضمین می کنند و این یک عامل اصلی است که گوگل هنگام تعیین موقعیت برتر نگاه می کند.
این فاکتورها را مرتباً حفظ و تنظیم کنید و احتمال کلیک تبلیغات و تبدیل های خود را بهینه خواهید کرد.
Google AdWords چیست؟
AdWords یک سرویس تبلیغاتی بسیار شخصی Google است که به شما امکان می دهد در موتور جستجوی Google و سایت های وابسته به آن بازاریابی کنید. AdWords به شما امکان می دهد این کار را با استفاده از تبلیغات متنی درج شده انجام دهید که وقتی افراد عباراتی را که مربوط به پیشنهاد تبلیغ شما هستند جستجو می کنند. برای اینکه تبلیغ کنندگان بتوانند تبلیغات خود را در مقابل مشتریان بالقوه نشان داده شده و برای اینکه گوگل از موتور جستجوی خود درآمد کسب کند ، تبلیغ کنندگان برای برخی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیشنهاد می دهند.
شبکه نمایش Google (GDN) نیز راهی برای تبلیغ برای نمایش تبلیغات / نمایش تصویری است. GDN شبکه بزرگی از سایت ها است که به Google امکان نمایش تبلیغات را می دهد. به طور کلی ، کلیک های Display Network نسبت به شبکه های جستجوگر ارزان تر است.
چگونه PPC می تواند از شما سود ببرد؟
۱- فقط برای کلیک پرداخت کنید:
نکته مهم در مورد PPC این است که شما برای پرداخت هزینه می کنید که بسیار با ارزش تر از پرداخت هزینه برای برداشت ها است. با یک کلیک ، شما لزوماً هر کلیک تبلیغ را تضمین نمی کنید ، اما باز ذهم آگاهی از برند را ایجاد می کند.
۲- مشاهده نتایج سریعتر از سئو با PPC :
بازاریابی پرداخت با هر کلیک می تواند مقدار قابل توجهی از ترافیک را برای مقدار قابل پیش بینی پول در زمان کمتر فراهم کند. با این حال ، برای نتایج مداوم برای آینده قابل پیش بینی ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به خوبی قابل جستجو است.
۳- کنترل بودجه:
با PPC کنترل مداوم هزینه حساب خود را دارید. شما بودجه روزانه و ماهانه خود را تعیین می کنید.
۴- تبلیغات هدفمند:
نکته مهم در مورد پرداخت به ازای هر کلیک ، هدفگذاری عمیقی است که می توانید تنظیم کنید. این کاملاً دقیق به عنوان هدف قرار دادن آگهی در فیس بوک نیست ، اما هنوز هم این کار را با یک استاندارد عالی انجام می دهد. برخی از عناصر مفید برای هدفمندی عبارتند از: هدف گذاری دستگاه ، هدف قرار دادن مکان ، برنامه ریزی تبلیغات و هدف قرار دادن کلید واژه. اگر می خواهید جلوی چشمان مشتریان ایده آل خود را در زمان مناسب بگیرید همه چیز بسیار مهم است.
۵- نتایج سریع و ترافیک ثابت
با حجم جستجوهایی که روزانه در موتورهای جستجو انجام می شود ، فرصتی عالی برای نتایج است. هنگام اجرای یک PPC ، مطمئناً نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد.
۶- ROI بهتر:
از آنجا که شما فقط به ازای هر کلیک پرداخت می کنید ، این امر مدیریت هزینه های خود را آسان تر می کند و ROI تخمین زده شده خود را محاسبه می کنید. همچنین ، اگر شما پیگیری تبدیل ها را انجام می دهید ، PPC پیگیری متوسط هزینه خود را برای هر تبدیل آسان می کند.
شروع کار با PPC:
امیدوارم ، این یک نمای کلی خوب در بازاریابی PPC به شما ارائه کرده باشد. اگر به دنبال شروع کار با PPC هستید و می خواهید در مورد چگونگی سودآوری در تجارت خود بیاموزید ، راهنمای استراتژی PPC ما را برای درک چگونگی به حداکثر رساندن ROI از کمپین های خود بارگیری کنید.
اگر در مورد نحوه استفاده بهینه از تبلیغات با هر کلیک برای مشاغل خود سؤالی دارید ، با مشاوران لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در تماس باشید.
PPC مخفف پرداخت برای هر کلیک است و این راهی برای بازاریابی در موتورهای جستجو است. همانطور که در این نام آورده شده است ، شما به معنای واقعی کلمه برای هر کلیک پرداخت انجام می دهید. در اصل ، PPC روشی هدفمند برای بازدید از سایت شماست که خواه این یک فروش ، ثبت نام و غیره باشد.
اگر CPC (هزینه هر کلیک) پایین باشد، می تواند یک روش بازاریابی عالی باشد ، این امکان را به شما می دهد که بازده خوبی برای سرمایه گذاری (ROI) داشته باشید. با این وجود ، در بعضی از صنایع می تواند بسیار رقابتی باشد و برای حفظ CPC مناسب و تعداد ثابت تبدیل ، به نگهداری منظم نیاز دارد.
PPC اغلب بیش از حد تغییر می کند – از قوانین AdWords به صنایعی که در طی دوره هایی کوتاه مدت در هفته رقابتی تر می شوند – بنابراین باید دائماً استراتژی PPC خود را تطبیق دهید.
PPC چگونه کار می کند؟
هنگامی که یک تبلیغ کننده تبلیغات خود را در یک سکوی تبلیغاتی موتور جستجو (مانند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید یا Bing Ads) تنظیم کرده و کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کرده است که مایل است تبلیغات آنها را شروع کند ، سپس پیشنهادات خود را برای بالا بودن در بخش تبلیغات ارائه می دهند. نتایج جستجو تبلیغ آنها را نشان می دهد.
رایج ترین مواردی که در موقعیت تبلیغ شما ایجاد می شود عبارتند از:
۱- امتیاز کیفیت:
این یک نمره است (نمره از ۱۰) که کیفیت تبلیغات شما را بر اساس ارتباط آگهی ، تجربه صفحه فرود و CTR خلاصه می کند (از طریق کلیک).
۲- برنامه های افزودنی آگهی:
برنامه های افزودنی تبلیغات اطلاعات مرتبط را در کنار پیام تبلیغاتی شما ارائه می دهند. چند افزونه نسبتاً معقول در AdWords وجود دارد ، اما اصلی ترین آنها که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند ، پیوندهای سایت ، فراخوان و پسوندهای ساخت یافته قطعه هستند. از آنجا که برنامه های افزودنی جزئیات بیشتری را در مورد نام تجاری یا محصول شما ارائه می دهند ، آنها یک تجربه کاربر مثبت را تضمین می کنند و این یک عامل اصلی است که گوگل هنگام تعیین موقعیت برتر نگاه می کند.
این فاکتورها را مرتباً حفظ و تنظیم کنید و احتمال کلیک تبلیغات و تبدیل های خود را بهینه خواهید کرد.
Google AdWords چیست؟
AdWords یک سرویس تبلیغاتی بسیار شخصی Google است که به شما امکان می دهد در موتور جستجوی Google و سایت های وابسته به آن بازاریابی کنید. AdWords به شما امکان می دهد این کار را با استفاده از تبلیغات متنی درج شده انجام دهید که وقتی افراد عباراتی را که مربوط به پیشنهاد تبلیغ شما هستند جستجو می کنند. برای اینکه تبلیغ کنندگان بتوانند تبلیغات خود را در مقابل مشتریان بالقوه نشان داده شده و برای اینکه گوگل از موتور جستجوی خود درآمد کسب کند ، تبلیغ کنندگان برای برخی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیشنهاد می دهند.
شبکه نمایش Google (GDN) نیز راهی برای تبلیغ برای نمایش تبلیغات / نمایش تصویری است. GDN شبکه بزرگی از سایت ها است که به Google امکان نمایش تبلیغات را می دهد. به طور کلی ، کلیک های Display Network نسبت به شبکه های جستجوگر ارزان تر است.
چگونه PPC می تواند از شما سود ببرد؟
۱- فقط برای کلیک پرداخت کنید:
نکته مهم در مورد PPC این است که شما برای پرداخت هزینه می کنید که بسیار با ارزش تر از پرداخت هزینه برای برداشت ها است. با یک کلیک ، شما لزوماً هر کلیک تبلیغ را تضمین نمی کنید ، اما باز ذهم آگاهی از برند را ایجاد می کند.
۲- مشاهده نتایج سریعتر از سئو با PPC :
بازاریابی پرداخت با هر کلیک می تواند مقدار قابل توجهی از ترافیک را برای مقدار قابل پیش بینی پول در زمان کمتر فراهم کند. با این حال ، برای نتایج مداوم برای آینده قابل پیش بینی ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به خوبی قابل جستجو است.
۳- کنترل بودجه:
با PPC کنترل مداوم هزینه حساب خود را دارید. شما بودجه روزانه و ماهانه خود را تعیین می کنید.
۴- تبلیغات هدفمند:
نکته مهم در مورد پرداخت به ازای هر کلیک ، هدفگذاری عمیقی است که می توانید تنظیم کنید. این کاملاً دقیق به عنوان هدف قرار دادن آگهی در فیس بوک نیست ، اما هنوز هم این کار را با یک استاندارد عالی انجام می دهد. برخی از عناصر مفید برای هدفمندی عبارتند از: هدف گذاری دستگاه ، هدف قرار دادن مکان ، برنامه ریزی تبلیغات و هدف قرار دادن کلید واژه. اگر می خواهید جلوی چشمان مشتریان ایده آل خود را در زمان مناسب بگیرید همه چیز بسیار مهم است.
۵- نتایج سریع و ترافیک ثابت
با حجم جستجوهایی که روزانه در موتورهای جستجو انجام می شود ، فرصتی عالی برای نتایج است. هنگام اجرای یک PPC ، مطمئناً نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد.
۶- ROI بهتر:
از آنجا که شما فقط به ازای هر کلیک پرداخت می کنید ، این امر مدیریت هزینه های خود را آسان تر می کند و ROI تخمین زده شده خود را محاسبه می کنید. همچنین ، اگر شما پیگیری تبدیل ها را انجام می دهید ، PPC پیگیری متوسط هزینه خود را برای هر تبدیل آسان می کند.
شروع کار با PPC:
امیدوارم ، این یک نمای کلی خوب در بازاریابی PPC به شما ارائه کرده باشد. اگر به دنبال شروع کار با PPC هستید و می خواهید در مورد چگونگی سودآوری در تجارت خود بیاموزید ، راهنمای استراتژی PPC ما را برای درک چگونگی به حداکثر رساندن ROI از کمپین های خود بارگیری کنید.
اگر در مورد نحوه استفاده بهینه از تبلیغات با هر کلیک برای مشاغل خود سؤالی دارید ، با مشاوران لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در تماس باشید.