تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: کاربرد کاشت میلگرد در اجرای بتن رنگی و اجرای بتن سخت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کاشت بولت، میلگرد و آرمارتور از جمله روش های بسیار کار آمد و موثر در ساخت سازه های بتنی می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا که این روش به خوبی می تواند کاستی های موجود در اجرا را کاهش دهد و سبب آسودگی در اجرای طرح شود.
در اجرای بتن سخت و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، حفاری که بر روی بتن انجام می دهند به کاشت میلگرد و یا همان تقویت لنگر مشهور است که بعد از آن چسب انحصاری را که دارای مقاومت بالایی است را به بتن تزریق می کنند. سپس میلگرد و یا همان پروفیل را وارد می کنند که این به عنوان یکی از تکنولوژی هایی است که سبب تقویت ساختاری سازه می شود.

برای تقویت کردن ساختمان در برابر زمین لرزه، کاشت میلگرد به هنگام اجرای بتن رنگی و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید از جمله فن آوری هایی است که برای تقویت موقعیت های لنگر گاهی بسیار مناسب است که به خوبی باعث محکم شدن و محکم نگه داشتن بار های سنگین سازه می شود.
کاربردی که کاشت میلگرد دارد برای ساختار های قاب و نیز متصل کردن مجدد آن ها است، اتصال ستون های ساختمانی که از جنس بتن است، تیر ها و دیوار هایی که در بخش عقبی سازه قرار دارند، استفاده در ساختار های تیر ها، تقویت کردن ساختاری بتنی که تقویت شده است و همچنین اضافه کردن تقویت مناسب برای لنگرگاه و تقویت در برابر زمین لرزه می باشد.