تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: قفل اثر انگشتی بیومتریک درب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  بیومتریک درب دستگاه های امنیتی پیشرفته ای هستند که شما را قادر می سازد تا از اثر انگشت خود، پین کد یا رمز برای باز کردن قفل و دستگیره های دیجیتال استفاده کنید که اغلب دارای یک کلید مکانیکی برای درب های مسکونی و تجاری می باشد. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  راه حل عالی می باشد برای زمان هایی که شما کلید به همراه ندارید یا دوست ندارید کلید همراه خود حمل کنید. 

قفل اثر انگشتی دیجیتال و دستگیره های امنیتی یال ، سامسونگ، گیت من، هایوان، اچ گنگ و اچ بی اس بهترین گزینه ها برای باز کردن درب با اثر انگشت و رمز یا پین کد می باشند که دارای انواع و ظاهری متنوع می باشند. علاوه بر قابلیت باز کردن درب با تکنولوژی اثر انگشتی و رمز قفل های یال و سامسونگ دارای کلید مکانیکی نیز می باشند، که برخی از این قفل ها تا ۱۰۰ اثر انگشت را پشتیبانی می کنند. 

قفل اثر انگشتی درب علاوه بر تکنولوژی اثر انگشت برای باز کردن درب از یک صفحه کلید لمسی که دارای اعداد ۰ تا ۹ می باشد استفاده می کنند، که می توانید به دلخواه خود یک رمز انتخاب کنید. 

کلید های مکانیکی قفل اثر انگشتی دارای برش های لیزری سفارشی می باشند، بنابراین شما قادر به گرفتن نسخه کپی از کلید های قفل های اثر انگشتی نیستید. اگرچه اکثر کاربران می گویند که احتمالا به هیچ عنوان از کلید های مکانیکی قفل های اثر انگشتی استفاده نخواهند کرد.