تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: نصب دوربین مداربسته در شرکت آموت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید با اهداف امنیتی 

کاربری امنیتی دوربین مداربسته به معنای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید برای افزایش امنیت یک محل یا امکان پیگیری قضایی است. این کاربری یکی از اصلی ترین دلایل لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید است تا جایی که به دوربین مداربسته، دوربین حفاظتی نیز گفته می شود. 


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید با کاربری امنیتی دو هدف کلی را دنبال می کند: 

پیشگیری: استفاده از سیستم مداربسته نقش زیادی در پیشگیری از وقوع جرم دارد. طبق تحقیقی که در سال 2006 در شهر لندن انجام شد، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به صورت متوسط تا 40 درصد از وقوع جرم در مکان های مختلف (به ویژه محیطهای تجاری) می کاهد. پیشگیری از وقوع جرم می تواند در طول زمان نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه های مشتری داشته باشد. استفاده از یک سیستم مداربسته موثر و دوربین های کافی در تمام محیط بالاترین سطح پیگیری را برای شما ایجاد می کند. 

پیگیری: دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را محیا می کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان های امنیتی تبدیل شده. 

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملا معتبر شناسایی می شود و میتوان به راحتی به آن استناد کرد. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید با اهداف نظارتی 

کاربرد نظارتی سیستم مداربسته به معنای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید با هدف نظارت بر روند کار، اجرای دستورات یا نظم محیط است. دوربین های مداربسته معمولا در محیطهای اداری و صنعتی با هدف نظارتی نصب می شوند. البته حتی در منازل هم ممکن است از دوربین مداربسته برای نظارت بر کار پرستار بچه استفاده شود. 
گرچه استفاده از دوربین مداربسته برای افزایش فشار یا سختگیری بر نیروی کار از طرف روانشناسان صنعتی توصیه نمی شود اما استفاده درست از سیستم مداربسته در محیط کار میتواند نقش زیادی در بالابردن نظم، افزایش بهره وری و کیفیت ارائه خدمات در محیط کار داشته باشد. 


نظارت بر کار دستگاه ها هم می تواند یخشی از اهداف نظارتی سیستم مداربسته شمار آیند. در بسیاری از محیطهای صنعتی استفاده از یک سیستم مداربسته مناسب میتواند امکان کنترل کل روند تولید را به صورت یکپارچه برای مدیر تولید ایجاد کند به نحوی که الزامی به حضور دائمی در خط تولید وجود نداشته باشد. تقریبا در تمام کارخانجات تمام اتوماتیک جهان روند تولید به وسیله یک سیستم مداربسته یکپارچه از طریق یک یا چند فرد کنترل می شود. 
خدمات دیگر در سایت آموت 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
نقل قول: مقدمه
لابراتور لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید یک برند لوازم آرایشی و درمانی است که در سال 1991 درپاریس شروع به کار کرد.حالا با بیش از 20 سال تجربه و کار مداوم لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید یکی از پیشتازان صنعت درماتولوژی می باشد. فعالیت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به عنوان پیشتاز در زمینه تولید محصولات درماتولوژی انتظارات پزشکان، داروسازان و درماتولوژیست ها را براورده کرده و محصولات درمانی این شرکت طرفداران بسیار زیادی را برای آنها به ارمغان آورده است
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید با بهره*گیری از تیمی متخصص در زمینه*های علمی و پزشکی، بیش از 20 سال موفقیت در زمینه*های زیر را دارا می*باشد:

  • توسعه محصولاتی برپایه آخرین پیشرفت*های پزشکی
  • ابداع درمان*هایی کاملا علمی و مؤثر برای همه


هر محصول، طی یک فرآیند پیچیده و منحصر*به*فرد تولید می*شود و با استفاده از عناصر تشکیل*دهنده فعال، به بهبود کامل و بازسازی قابلیت*های طبیعی پوست کمک می*کند که در نهایت، پوست عملکرد فیزیولوژیکی و تعادل طبیعی خود را باز می*یابد.
امروزه، لابراتوارلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ( Noreva)نقش اساسی در دانش «پوست*شناسی-آرایشی» نوین ایفا می*کند. این لابراتوار لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید برای درمان پوست، طیف گسترده*ای از محصولات کمکی و برای استفاده روزانه، محصولاتی نوآورانه را ارائه کرده است.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید noreva در حال حاضر در بیش از 55 کشور جهان حضور دارد و از رشد و توسعه بین المللی*اش به خود می*بالد.

یکی از پرفروش ترین محصولاتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید کرم پودر ضد جوش اکتی پور هست که می توانید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید را مطالعه فرمایید.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
خرید محصولات معرفی برندلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
معرفی برندهای محصولات معرفی برندلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید :
برندلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برندلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برندلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برندلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برندلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برندلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برندلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -برند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به نیاز روزافزون عموم افراد جامعه، با نیازهای حفاظتی متفاوت، به تهیه و نصب سیستم های نظارتی ( لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و ...) میتوان گفت مهمترین دلایل استفاده از یک سیستم امنیتی در درجه اول حفاظت و امنیت بیشتر خانه، محیط کار، اموال و عزیزان در مقابل خطرات احتمالی طبیعت است؛ مانند، حمله حیوانات وحشی و نیز جلوگیری از سرقت و یا ارتکاب به جرم و جنایت.

علاوه بر این اکثر کاربران، در کاربری های تخصصی تر، نیاز دارند به اینکه، در تمام لحظات، بخصوص، ساعات عدم حضور در محل کارشان و به منظور کیفیت مدیریت به طور پیوسته محیط کار و کارمندان خود را کنترل نمایند. در واقع، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در بسیاری از کاربری های تجاری و شغلی مهم مانند چشم دوم مدیران عمل میکند و تمام اتقاقات ریز و درشت دارای اهمیت برای مدیریت یک شرکت یا مجموعه تجاری را ثبت میکند.


انواع لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید از نظر نوع سنسور
سنسور سی سی دی (CCD)
سنسور سیماس (CMOS)
از نظر نوع سیگنال خروجی
آنالوگ
آی*پیدوربین مدار بسته
از نظر انتقال تصاویر

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بی*سیم
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید با سیم
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید از نظر شکل ظاهری و نوع کاربرد
دوربین*های مداربسته بر اساس شکل ظاهری و نوع کاربرد نامگذاری می*شوند.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مخفی یا مینیاتوری:لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مخفی یا مینیاتوری دوربین*های کوچکی هستند و از نوع دوربین*های مداربسته مخفی*اند. به این دوربین*ها سوزنی هم گفته می*شود.
دوربین بولت دید در شب
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دام(Dome): اصطلاح دام(Dome) به معنای گنبد است. همان*طور که از معنای این دوربین*ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین*های مداربسته دلالت دارد.
دوربین اسپید دام نصب شده روی دکل
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید باکس(Box):اصطلاح باکس(Box) به معنای جعبه است. دوربین*های باکس دوربین*هایی با بدنه معمولاً مستطیلی شکل و پلاستیکی هستند که لنز آن*ها به صورت جدا بر روی دوربین نصب می*شود.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بولت(Bullet):اصطلاح بولت(Bullet)به معنای گلوله است. دوربین*های بولت دوربین*هایی با بدنه معمولاً استوانه*ای شکل و عموماً فلزی هستند.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اسپید دام(Speed dome):دوربین*های گردان را با نام*های متفاوتی می*شناسند بعضی از این نام*ها عبارتند از Fast dome,Speed dome,PTZ
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید حرارتی(Thermal):دوربین*های حرارتی یا گرمایی(Thermal)نوعی از دوربین*های مداربسته هستند که تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می*سازند.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید از نظر محل استفاده

1. محیط داخلی (سقف دار)
2. محیط بیرونی (فضای باز)

مطالب مرتبط سایت آموت
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید تجربه ی سفری به یادماندنی برای گردشگران است، اگر به گردشگری و ایرانگردی علاقه داشته باشید محال است که به کیش نرفته باشید. کیش به عنوان بهشت گردشگران داخلی است که مقصدی جذاب برای سفر است. برای سفر به جنوب ایران و تماشای آبی دریای خلیج فارس یکی از بهترین گزینه ها جزیره ی زیبای کیش است. از این لحاظ کیش مسیری پر طرفدار و مقصدی ایده آل به شمار می آید که جاهای دیدنی بسیاری دارد که سواحل زیبا، تفریحات جذاب، مراکز خرید مدرن، هتل های لوکس و مجلل، رستوران های دریایی و بین المللی باعث شده که این جزیره همواره پرمخاطب باشد و در زمان های مختلف گردشگران در آن حضور دارند.اگر تصمیم دارید که به کیش سفر کنید با ما همراه باشید، ما در آفرکیش با هدف بهبود ارائه خدمات و رضایت هرچه بیشتر مسافران، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید را با کمترین قیمت و کیفیتی مناسب در تاریخ ها و زمان های مختلف برگزار می کنیم.علاوه بر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید آفرکیش شما می توانید سایر تورهای داخلی مانند تور قشم و تور مشهد را در سایت ما مشاهده کنید و با تماس با کارشناسان ما تور خود را رزرو کنید.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید شامل بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل است که در پکیج های متنوعی ارائه می شود، در زمان خرید تور آنچه که بیش از هر چیزی مورد توجه است قیمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید است. اما در زمان رزرو تور علاوه بر قیمت به زمان سفر، ساعت پرواز، نوع ایرلاین و هتلی که برای اقامت انتخاب می کنید توجه داشته باشید. چرا که هر کدام از این موارد کیفیت سفر شما را تحت تاثیر قرار می دهد.پس در زمان رزرو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید توجه داشته باشید که کدام پرواز در بهترین زمان پروازی انجام می شود و اینکه کدام هتل با توجه به خدمات و امکانات دارای قیمت مناسب و به صرفه تری است. همچنین در برخی از تورها با هماهنگی قبلی با مسافر، برنامه ریزی سفر را انجام می دهند و مسافر با خیال راحت و بدون دغدغه و سردرگمی می تواند از گشت و گذار در این جزیره نهایت لذت را ببرد.

تور ارزان کیش



کیش یکی از چهار مکان در جهان است که درصد بالایی اکسیژن دارد؛ وجود این حجم اکسیژن در هوا مانع این است که در این جزیره دچار خستگی و کسالت شوید. پس سفر به کیش یکی از بهترین گزینه ها برای رفع خستگی و رسیدن به آرامش است. با وجود این تفاسیر افراد زیادی دوست دارند که به کیش سفر کنند ولی دغدغه بیشتر مسافران کاهش هزینه های سفر است.قیمت و هزینه های تور کیفیت سفرتان را تحت تاثیر قرار می دهد، بهترین زمان سفر به کیش در فصول سرد سال است، همچنین آخر هفته ها و در تعطیلات به خصوص تعطیلات عید و تابستان که جشنواره ها و کنسرت های زیادی برگزار می شود، کیش پر از گردشگر است.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
نحوه اجاره ماشین در کیش

شما می توانید قبل از سفرتان زمانی که در شهر خود هستید و هنوز وارد جزیره کیش نشده اید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم در مورد اجاره ماشین در کیش و قیمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید را کسب نمایید. ما ماشین مورد نظر شما را ( در صورت موجود بودن در تاریخ انتخابی) برای شما رزرو میکنیم. بعد از ورودتان به جزیره و تحویل گرفتن ماشین با شما قراردادی بسته می شود و پس از آن می توانید با ماشین خود به هر نقطه ای از کیش میخواهید بروید. در ضمن خبر خوبی که برای شما داریم این است که ماشین های اجاره ای را می توانید در فرودگاه تحویل بگیرید و همان جا هم تحویل دهید.اجاره ماشین در کیش به دو صورت می باشد:



اجاره ماشین با راننده (که معمولا برای گردشگران با تعداد بالا بسیار مناسب است که می توانند مینی بوس اجاره کنند و یا برای گردشگران خارجی که با کیش آشنایی ندارند بهترین گزینه اجاره ماشین با راننده است.)
اجاره ماشین بدون راننده (که ماشین به طور کامل در اختیار شخص قرار می گیرد)




شرایط اجاره ماشین در کیش بدون راننده

برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید حتما باید گواهی نامه همراه خود داشته باشید. برای اینکه ماشین را در کیش تحویل بگیرید به عنوان ضمانت، چک (به مبلغ ارزش کلی ماشین) و یا پول نقد که حداقل 2 میلیون تومان می باشد (بستگی به ارزش ماشین قابل تغییر است) از شما دریافت و به محض برگرداندن ماشین چک و یا وجه نقد شما برگردانده می شود. بعد از 24 ساعت که زمان برگرداندن ماشین فرا رسید 300 هزار تومان از مبلغ دریافتی از مسافر بابت خلافی ماشین نزد رنت کار می ماند که در صورت نداشتن خلافی بعد از 15 تا 30 روز به حساب شما واریز می گردد. ماشین های اجاره ای را می توانید به مدت 24 ساعت نزد خودتان نگه دارید.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دسته از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید هستند که با توجه به شرایط خاص خود امکان ضبط پلاک خودروها را به شما میدهند.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

رزولوشن تصویر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

اولین خصوصیت مهم این دوربین ها روزولوشن تصویر بالای آنهاست. طبیعتا هر قدر رزولوشن تصویر شما بالاتر باشد امکان خواندن پلاک برای برد بیشتری فراهم خواهم بود.

پلاک خوانی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید آنالوگ

در صورتی که از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید آنالوگ برای خواندن پلاک استفاده می کنید امکان دسترسی به رزولوشن بیش از 720TVL برای شما وجود نخواهد داشت (برای اشنایی با رزولوشن انالوگ مقاله تیوی لاین را بخوانید). رزولوشن 720TVL تقریبا برابر 0.5 مگا پیکسل در سیستم اندازگیری دیجیتال است که رزولوشن واقعا پایینی خواهد بود.
با این وجود لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید آنالوگ با کیفیت خوب در زاویه دید 75 درجه (لنز رایج 3.6mm) تا فاصله سه متری امکان تشخیص پلاک را فراهم می کنند. برای افزایش برد پلاک خوانی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید آنالوگ از لنزهایی با فاصله کانونی بالاتر استفاده می شود. به این صورت زاویه دید شما کمتر شده و عمق دید بیشتر می شود برای مثال با یک لنز 12mm شما زاویه دیدی 25درجه ای خواهید داشت اما امکان پلاک خوانی تا برد 10متر برای شما فراهم می شود.

پلاک خوانی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دیجیتال یا شبکه

پلاک خوانی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید شبکه با توجه رزولوشن بالاتر آنها به مراتب ساده تر است. این دوربین ها برد دید به مراتب بهتری برای شما ایجاد می کنند پس استفاده از این دوربین ها برای پلاک خوانی توصیه می شود. البته توجه داشته باشید که دوربین مداربسته های دیجیتال پر هزینه تر از دوربین های انالوگ هستند.

دیگر خصوصیات مورد نیاز لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

یکی دیگر از خصوصیات مهم لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مکانیزم WDR روی دوربین است. این میکانیزم کمک زیادی به جلوگیری از تاثیرات منفی ضد نور در دوربین می کند. از انجایی که معمولا لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در معرض ضد نور شدید هستند استفاده از دوربین با چنین قابلیتی بسیار مهم است.
دارای بودن دید در شب IR نیز یکی از خصوصیات مهم دوربین است که باید به آن توجه کرد. برد دید در شب لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید باید طوری انتخاب شود که در حد برد پلاک خوانی دوربین باشد.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دسته از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید هستند که با توجه به شرایط خاص خود امکان ضبط پلاک خودروها را به شما میدهند.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

رزولوشن تصویر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

اولین خصوصیت مهم این دوربین ها روزولوشن تصویر بالای آنهاست. طبیعتا هر قدر رزولوشن تصویر شما بالاتر باشد امکان خواندن پلاک برای برد بیشتری فراهم خواهم بود.

پلاک خوانی در دوربین مداربسته آنالوگ

در صورتی که از دوربین مداربسته آنالوگ برای خواندن پلاک استفاده می کنید امکان دسترسی به رزولوشن بیش از 720TVL برای شما وجود نخواهد داشت (برای اشنایی با رزولوشن انالوگ مقاله تیوی لاین را بخوانید). رزولوشن 720TVL تقریبا برابر 0.5 مگا پیکسل در سیستم اندازگیری دیجیتال است که رزولوشن واقعا پایینی خواهد بود.
با این وجود دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت خوب در زاویه دید 75 درجه (لنز رایج 3.6mm) تا فاصله سه متری امکان تشخیص پلاک را فراهم می کنند. برای افزایش برد پلاک خوانی در دوربین های مداربسته آنالوگ از لنزهایی با فاصله کانونی بالاتر استفاده می شود. به این صورت زاویه دید شما کمتر شده و عمق دید بیشتر می شود برای مثال با یک لنز 12mm شما زاویه دیدی 25درجه ای خواهید داشت اما امکان پلاک خوانی تا برد 10متر برای شما فراهم می شود.

پلاک خوانی در دوربین های مداربسته دیجیتال یا شبکه

پلاک خوانی در دوربین مداربسته شبکه با توجه رزولوشن بالاتر آنها به مراتب ساده تر است. این دوربین ها برد دید به مراتب بهتری برای شما ایجاد می کنند پس استفاده از این دوربین ها برای پلاک خوانی توصیه می شود. البته توجه داشته باشید که دوربین مداربسته های دیجیتال پر هزینه تر از دوربین های انالوگ هستند.

دیگر خصوصیات مورد نیاز لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

یکی دیگر از خصوصیات مهم لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مکانیزم WDR روی دوربین است. این میکانیزم کمک زیادی به جلوگیری از تاثیرات منفی ضد نور در دوربین می کند. از انجایی که معمولا لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در معرض ضد نور شدید هستند استفاده از دوربین با چنین قابلیتی بسیار مهم است.
دارای بودن دید در شب IR نیز یکی از خصوصیات مهم دوربین است که باید به آن توجه کرد. برد دید در شب دوربین مداربسته باید طوری انتخاب شود که در حد برد پلاک خوانی دوربین باشد.


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید