تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دانلود Lightning Launcher برای اندروید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نرم افزار Lightning Launcher این لانچر یکی از سبک ترین، سریع ترین و زیباترین لانچرهابرای اندروید است و همچنین از آن می توانید به عنوان برنامه ی جایگزین قفل کردن صفحه نمایش خود الستفاده نمایید.لانچری است برای کسانی که می خواهند به دنبال یک لانچر سبک بوده که از حافظه کمتری استفاده کند. همچنین قادر خواهید بود تا آیکون ها و ویجت های خود را بر روی صفحات لانچر قرار داده و با استفاده از آن ها صفحه نمایش گوشی خود را سفارشی کنید. اطلاع رسانی وقایع کامل مانند تماس ناموفق یا ایمیل خوانده نشده، پشتیبانی از ۱۰۰ نوع تغییر در دسکتاپ، جستجو در برنامه ها بهمراه قابلیت ایجاد پوشه، مخفی کردن، برنامه های پراستفاده، برنامه های در حال اجرا، حذف برنامه ها و …، امکان پیمایش فوق العاده سریع، قرار دادن آیکون ها بر روی صفحه نمایش، رابط کاربری شیک و پویا، نمایش اطلاعیه ها و سرعت بسیار بالا از ویژگی های این لانچر می باشد.

[تصویر:  0e6hlw1op8ld7vzsva2h.jpg]


قابلیت ها:
کشو پیشرفته برنامه، با توانایی ایجاد پوشه ها، مخفی کردن برنامهها، تغییر سبک در تمام مسیر ، مشاهده برنامه های در حال اجرا با کاربرد زیاد ا، به تازگی نصب شده و بیشتر!
شامل مدیریت قفل صفحه نمایش
پشتیبانی از پیکربندی تا ۱۰۰ برچسب و تغییر در دسکتاپ با تنظیم آیکون، به منظور مدیریت چندین تنظیمات مستقل (شخصی، حرفه ای، برای بچه ها، و غیره)
طلاع رسانی وقایع کامل مانند تماس ناموفق یا ایمیل خوانده نشده،
پشتیبانی اسکریپت نویسی کامل، به لطف استفاده از زبان جاوا اسکریپت

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید