تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: تلفن هوشمند اندرویدی BlackBerry
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بلک بری اولین تصاویر از تلفن هوشمند با امنیت بالای خود، Priv را منتشر کرد.

[تصویر:  t678br1t3r3whtqk5bz9.jpg]

این شرکت تولید کننده تلفن هوشمند آمریکایی در وبلاگ خودش تصاویری را از Priv منتشر کرده است. انتظار می رود که در چهار ماه آخر سال آن را به بازار عرضه کند.طبق گفته مدیر عامل بلک بری جان چن، Priv به معنای (privacy و privilege) امنیت و برتری می باشد. این اولین دستگاه است که این شرکت تولید می کند و قرار است سیستم عامل گوگل یعنی اندروید را اجرا کند.

در تاریخچه بلکبری که معروف به فروش موبایل های مجهز به سیستم عامل خودشان هستند این حرکت بسیار حائز اهمیت است. بعد از سال ها مقابله کردن با اندروید که اکنون معروفترین سیستم عامل تلفن های هوشمند و تبلت ها به حساب می آید، بلک بری مجبور شد که چیزی که رقیبش ارائه می دهد را قبول کند.

بلک بری در پست وبلاگش با نشان دادن تصاویر جدید می نویسد: « کاربران Priv از حس انتخاب، نوآوری، امنیت، ابتکار و هم چنین حریم شخصی خود لذت خواهند برد.»

این شرکت مشخصات خاصی را درباره Priv منتشر نکرده است که یک صفحه نمایش 5.5 اینچی و کیبورد اسلایدی دارد. در یک ویدیو در مصاحبه با شبکه Business News جمعه شب، جان چن محصول خودشان را به نمایش گذاشت که البته همه چیز به خوبی پیش نرفت.

[تصویر:  936ekt63b7l3ixhbbvua.jpg]

در زمانی که افراد کمی به سیستم عامل بلک بری علاقه داشتند، تغییر آن به اندروید ممکن است در این زمان فایده چندانی برای آنها نداشته باشد. آنها زمانی تولید کننده بزرگی در صنعت موبایل بودند و طرفداران خودشان را در میان کارمندان و تاجران داشتند، اکنون قسمت بزرگی از بازار خودشان را به اپل و یا سامسونگ بخشیده اند.

حتی شرکت ها و آژانس های دولتی نیز از بلکبری به سمت تولید کنندگان رقیب رفته اند، اگرچه این شرکت اعلام کرده است مشتریان اصلی آنها هنوز هم وفادار باقی مانده اند.



منبع: Cnet