تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ۷ راه برای بهبود Long Scrolling در سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیمایش طولانی با توجه به محبوبیت سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، فیس بوک و غیره به سرعت از وب سایت ها عبور می کند. مطالب طولانی خواننده را به یک صفحه متصل می کند، بصری جذاب است، راه سریع تر برای نمایش محتویات جذاب و کمک می کند حداکثر نمایش صفحات و زمان در سایت. پیمایش طولانی نیز برای داستان سرایی و یا برای برجسته کردن کیفیت یک داستان یا محصول عالی است.در ادامه به مبحث ۷ راه برای بهبود Long Scrolling در سایت می پردازیم:
در صورتی که محتوای آن در همان صفحه باشد، چیزی به عنوان “زیر بارگذاری” وجود ندارد یا به صفحه بعدی ادامه می یابد، برای خواننده ای که از طریق وب سایت حرکت می کند، چیزهایی ساده تر می شود. و با توجه به این که امروزه تعداد بیشتری از افراد با استفاده از گوشی های هوشمند، وب سایت های پیمایش طولانی به نظر می رسد روندی است که در مدت زمان کوتاهی قرار دارد.
در حقیقت، این به دلیل استفاده از گوشی های هوشمند است که این روند طراحی وب صورت گرفته است. هنگامی که یک کاربر تلفن همراه یک وب سایت را مرور می کند و مطالب را سریع می خوانند و برای حرکت به صفحه بعدی جای هیچ حواس پرتی وجود ندارد. این در واقع به خواننده کمک می کند تا به وب سایت متصل شود. حتی اگر وب سایت با محتوا بارگیری شود، پیمایش طولانی باعث می شود تا از طریق خواندن آن آسان تر شود.
چرا باید پیمایش طولانی انجام دهیم؟
پیمایش طولانی در نویگیشن بهتر کمک می کند، زیرا تعامل افزوده یا هر نوع حواس پرتی از صفحه وجود ندارد. اگر نویگیشن صاف باشد، به وب سایت شما نیز سود خواهد برد.
وب سایت اسکرول طولانی است که خوانندگان را درگیر می کند. هنگامی که یک خواننده از وبسایت شما بازدید می کند، دکمه “کلیک بعدی” وجود ندارد، به طوری که خواننده را از طریق کل صفحه در یک بار انجام می دهد. این خواننده صفحه ای است که بر محتوای وب سایت شما متمرکز شده است. همچنین به کاهش هزینه تعامل کمک می کند و ممکن است به وب سایت شما کمک کند.
وب سایت های پیمایش بلند به خوبی به تمام دستگاه های تلفن همراه ترجمه می شود که به این معنی است که گوشی های هوشمند بیشتری را با سرعت بیشتری می رساند. پیمایش بلند با یکپارچگی با تمام تلفن های همراه کار می کند که برای افزایش پایگاه ترافیکی شما به عنوان یک خواننده وابسته به وب سایت شما را حفظ می کند.
این یک راه حل سریع برای اینترنت آهسته نیز هست. این مثل راه حل مناسب برای وب سایت هایی است که بارگذاری نمی شوند. هنگامی که یک وب سایت پیمایش طولانی بارگذاری می شود، شما دسترسی آسان به جریان اطلاعات را خواهید داشت.
این یک راه حل سریع و ساده برای محتوای زیاد در وب سایت شما می باشد که نمایش داده شده است. اگر یک خواننده بر روی یک وب سایت پیمایش طولانی کلیک کند، ممکن است در مورد یک صفحه ای که باید خوانده شود، در مورد آن تصمیم گیری شود. اما، با پیمایش طولانی، اطلاعات در یک صفحه تنها در دسترس است. حتی صاحب وب سایت می تواند اطلاعات مهم را در صفحه ای که بیشترین اهمیت را دارد، قرار دهد.
۷ راه برای بهبود پیمایش طولانی وب سایت شما
 
[تصویر:  1-17.jpg]
 
۱- بهینه سازی زمان بارگذاری صفحه
زمان بارگذاری سایت اسکرول طولانی باید عالی باشد. اگر زمان بارگذاری آهسته باشد، یک خواننده می فهمد و آن را برای هر کسی که تلاش می کند سایت شما را باز کند، خاموش می کند. بر اساس یک مطالعه Kissmetrics، ۴۷ درصد از مردم انتظار دارند که یک وب سایت در عرض دو ثانیه بارگیری شود. و اگر وب سایت بیش از ۳ ثانیه طول بکشد تا بارگیری شود، ۴۰ درصد از افراد وب سایت را ترک می کنند.
شما به راحتی می توانید سرعت وب سایت وردپرس و زمان بارگذاری صفحات را از طریق بسیاری از تکنیک های بارگیری بهینه سازی کنید. شما می توانید تصاویر خود را بهینه سازی کنید و از ویژگی فشرده سازی استفاده کنید. فضای سفید را کوچک کنید و برچسب های Meta غیر ضروری و متا را از سایت خود حذف کنید. همچنین، اسکریپت های جاوا اسکریپت و کلاینت غیر ضروری را به حداقل برسانید.
۲- ایجاد محتوای Epic
محتوای شما نه تنها باید جذاب باشد، بلکه باید با کیفیت نیز باشد. بهترین مطالب کلید وب سایت های پیمایش طولانی است. محتوای شما باید روی داستان تمرکز کند تا خوانندگان شما را به قلبتان متصل کنند. این یک تجدید نظر بصری عالی است که شامل عکس ها، تصاویر و فیلم ها می باشد. گزینه های زیادی برای خوانندگان خود ایجاد کنید در حالیکه آنها را محدود کرده اید.
محتوای وب سایت شما باید در حال حرکت، جذاب و بسیار مرتبط باشد. کلمات خوانندگان را به یک راه عالی انتقال می دهند و این تنها به وب سایت پیمایش طولانی شما کمک می کند. محتوا جذاب تمرکز وب سایت های پیمایش طولانی است، بنابراین توجه ویژه ای به کلمات که شما استفاده می کنید.
۳- آپشن Navigation قابل مشاهده می شود
Perplexity یکی از چیزهایی است که اغلب وب سایت پیمایش طولانی را تحت تاثیر قرار می دهد. یک خواننده ممکن است از صفحه خواندن خود فرار کند و ناوبری یک مشکل برای یک خواننده است. همچنین بر ناتوانی در تعیین مکان و دسترسی به صفحه تاثیر می گذارد.
مهم است که گزینه ناوبری برای سایت های اسکرول طولانی قابل مشاهده باشد. یک فهرست ناوبری چسبنده نه تنها مکان فعلی وب سایت را نشان می دهد، بلکه همچنین در جهت درست صفحه کمک می کند.
وب سایت های پیمایش طولانی فضای صفحه محدودی دارند، بنابراین شما باید در مورد ناوبری دقیق باشید. با استفاده از پرش به صفحه گزینه می تواند به شما در صفحه کمک کند. یک گزینه ناوبری قابل رویت برای صفحات تلفن همراه مناسب است. ایده خوبی است که در هنگام پیمایش نوار ناوبری پنهان شود و سپس وقتی خواننده سعی می کند به بالا برسد، نشان داده می شود.
۴- تغییر موقعیت URL
در پیمایش طولانی، به اشتراک گذاری یک URL غیر ممکن می شود زیرا خواننده در همان صفحه قرار دارد. همانطور که URL قابل مشاهده نیست، خواننده را نیز به بازدید از وب سایت شما ختم می کند.
هیچ تغییری بین دستگاهها برای ادامه مرور وب از نقطه ی URL وجود ندارد. با این حال، با استفاده از HTML5، شما قادر به تغییر URL مرورگر بدون بارگذاری مجدد صفحه خواهید بود.
تابع History.pushState () به طراح وب اجازه می دهد تا تغییرات در URL را بدون بارگذاری مجدد صفحه انجام دهد. این به کاربر یا خواننده اجازه می دهد که رفتار پیمایش را با توجه به وب سایت مطابقت دهد.
۵- تمرکز بر روی تصاویر ویژوال و طراحی
تصاویر بصری و طراحی به خوانندگان کمک می کنند تا یک داستان را به سرعت درک کنند. نشانه های ویژوال مانند خطوط اتصال و رنگ های مشابه باعث ایجاد یک اثر بزرگ از یک اسکرول می شوند. ترکیب انیمیشن ها در تکنیک های پیمایش برای وب سایت شما. بهترین شیوه وبسایت اسکرول طولانی باید شامل تعاملات کوچک برای جذب خوانندگان باشد.
این می تواند شامل جعبه های متحرک، لغزنده تصویر و همچنین فیلم ها باشد. شما همچنین می توانید انیمیشن های حرکتی را به محتوای صفحه برای آن اثر بزرگ تقسیم کنید. تعاملات عالی، عناصر و محتوا نقش مهمی در طراحی وب سایت پیمایش طولانی دارد.
۶- از تکنیک های پیمایش استفاده کنید
هر خواننده ای که از وب سایت پیمایش طولانی بازدید می کند اطلاعات را در یک صفحه به جای کلیک کردن بر روی صفحات مختلف انتظار می رود. وب سایت های پیمایش طولانی هر دو در موبایل و دسکتاپ کار می کنند. شما می توانید از تکنیک های پیمایش مانند بلوک رنگ، اختلاف نظر و محتوای مخلوط استفاده کنید. اگر تصاویر شما بیش از حد در سایت شما وجود داشته باشد، می توانید از روش نمایشگر متناوب استفاده کنید.
با استفاده از این تکنیک ها، لازم نیست نگران حملات پنهان همراه باشید. با طراحی پیمایش طولانی، محتوا در یک صفحه واحد است، بنابراین تمرکز درست است.
۷- نقشه راه می بایست مناسب باشد
یک نقشه راه مناسب برای وب سایت های پیمایش طولانی مهم است، زیرا خوانندگان باید بدانند که کجا هستند و کجا سر می دهند. شامل نقشه های جاده ای در وب سایت های پیمایش طولانی خود برای دسترسی آسان است. نقشه های جاده ای می توانند در قالب عناصری باشند که نشان می دهد چقدر محتوا بیشتر است.
ناوبری مهم وقتی خواننده صفحه وب سایت شما را می خواند. فلش هایی وجود دارد که صفحه را برجسته می کنند و خواننده را به حرکت بعدی می اندازند. باید یک نقشه راه برای شروع در ابتدای صفحه داشته باشید، زیرا برای وب سایت شما مهم است.
گردآوری Long-Scroll
با طراحی یک وب سایت پیمایش طولانی، خوانندگان خود را یک تجربه بسیار جذاب بدانید.
اندازه استاندارد یک دستگاه تلفن همراه از سایت اسکرول طولانی خود را دنبال کنید. شما باید از پیمایش فانتزی اجتناب کنید و به تکنیک های پیمایش کاربر پسند بپردازید. اگر شما در دستگاه تلفن همراه هدف قرار می دهید، عناصر دسکتاپ را مخفی کنید. تصاویر سنگین را می توان به گالری وب سایت شما نقل مکان کرد. به همین ترتیب عناصر تکراری وب سایت را حذف کنید.
تجربه وب سایت پیمایش طولانی می تواند با راهنمایی های بالا بهبود یابد. خواننده باید به وب سایت شما مشغول شود، زیرا این امر به افزایش میزان ترافیک و CTR کمک خواهد کرد.
شرکتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.