تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: SEO و استراتژی دیجیتال مارکتینگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به عنوان بخشی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید موتورهای جستجو (لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ) یکپارچه برای انتقال مشتریان به کسب و کار شما از طریق سیستم عامل های آنلاین است.
بهینه سازی موتور جستجو چیست؟
SEO یک مجموعه ای از ابزارها و شیوه هایی است که به وب سایت شما کمک می کند رتبه های بالاتری را در موتورهای جستجو نیز به دست آورند، در نتیجه ترافیک بیشتری را به سایت شما و به طور بالقوه کسب و کار بیشتر هدایت می کند.
با این حال، هر چند که SEO یک بار درگیر اضافه کردن کلمات کلیدی به سایت شما برای موتورهای جستجو برای پیدا کردن، SEO در سال ۲۰۱۸ بسیار پیچیده تر است و شامل محدوده وسیع تر از ملاحظات است.
امروزه سئو یک کار تمام وقت برای کسب و کارهای کوچک است و بسیاری از آنها برای طراحی وب سایت و کارشناسان بازاریابی از قبیل Pronto برای پشتیبانی استفاده می کنند.
 
[تصویر:  4-10.jpg]
 
سئو و دیجیتال مارکتینگ
ظاهرا، به نظر می رسید تفاوت بین SEO و روش های بازاریابی دیجیتال وجود دارد؛ هر دو عملكردهای مشابهی را انجام می دهند و دارای مهارت های مشابه هستند. فقط برای نیازهای بازاریابی، عناوین مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای درک این، ما باید یک نگاه دقیق به این مفاهیم را بپردازیم. شکل زیر به وضوح نشان می دهد که چگونه SEO به عنوان یک زیر مجموعه از بازاریابی دیجیتال است.
 
[تصویر:  00-1.jpg]
افراد در جستجوی بازدیدهای عالی هستند، در حالی که بازاریابان دیجیتال به طور کلی موضوعات آنلاین را هدف قرار می گیرند که فراتر از SEO است. در عمل، مشاور یک جستجوگر به طور کلی به دنبال سایر زمینه های بازاریابی دیجیتال است.
روند حال حاضر شامل برخی خدمات بیشتر همراه با بهینه سازی وب سایت و بازاریابی موتور جستجو است. به عنوان مثال، عوامل متعددی وجود دارد که در واقع به معنی انتخاب کلمات کلیدی مناسب مانند وبلاگ نویسی با محتوای SEO، بازاریابی متنی، بازاریابی رفتاری، تبلیغات همراه، بازاریابی رسانه های اجتماعی، RSS ، بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویدئویی. و برای آن استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال و SEO باید در جای خود باشد.
 
[تصویر:  5-10.jpg]
 
چگونه استراتژی سئو را ایجاد نماییم؟
این فقط صنعت بازاریابی آنلاین است که در حال تکامل است؛ صنعت کسب و کار شما نیز در حال رشد است. بنابراین وقتی که سئو به میان می آید، واقعا نمی توانید آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید. شما باید نظارت کنید و ردیابی کنید که چطور همه چیز کار می کند، بنابراین همیشه یک قدم جلوتر از رقابت است.
در اینجا چند نکته لازم است که هنگام طراحی یک استراتژی SEO انجام دهید:
 
[تصویر:  seo-chalkboard-ss-1920-890x395_c.jpg]
 
بازار هدف شما چه کسی است؟
– امروزه SEO تنها در مورد ترافیک به اندازه کافی جذب نمی شود، بلکه به جای جذب بازدیدکنندگان با ارزش بالا به آنچه که شما پیشنهاد می کنید علاقمند است. از لحاظ جمعیت شناختی، بازار شما چه چیزی را جستجو می کند؟ چگونه انجام جستجوهای وب انجام می دهند؟ آنها در کجا قرار دارند؟ Google Analytics محل خوبی برای شروع تحقیقات شما است!
اکثر افراد در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند:
– شما نیازی به آمار ندارید تا به شما نشان دهد که در چند سال گذشته بازار تلفن همراه آنلاین منفجر شده است. بهینه سازی وب سایت برای مرورگرهای تلفن همراه بسیار مهم است اگر شما می خواهید به خوبی در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه داشته باشید. اگر مطمئن نیستید که چگونه وبسایت شما بالا می رود، URL سایت خود را در تست mobile friendly وارد کنید.
موتورهای جستجو در حال گسترش هستند:
– زمانی که کسی به موتورهای جستجو اشاره می کند، آیا شما به طور خودکار فرض می کنید که آنها در مورد گوگل صحبت می کنند؟ با این حال، بخش قابل توجهی از جستجوها در سایت های جایگزین مانند Bing مایکروسافت صورت می گیرد.
مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند؟
– فقط چند سال پیش، به طور متوسط کاربر به موتورهای جستجو اعتماد نداشت تا سوالات را درک کند. تغییرات در عادات جستجوگرها معمولا ظریف است، اما بر کل کلمات کلیدی شما تاثیر می گذارد . به جای تمرکز بر کلمات کلیدی که باعث افزایش ترافیک شما می شوند، تمرکز بر روی آنهایی که به تبدیل، درآمد و سود تبدیل می شوند.
 
[تصویر:  1-13.jpg]
 
نویگیشن ساده و محتوا با کیفیت:
– یک وب سایت کاربر پسند، با اطلاعات جالب و آسان برای پیدا کردن چیزی است که افزایش ترافیک خود را. هر صفحه باید در اطراف کلمات کلیدی با محتوای منحصر به فرد ساخته شود، بنابراین موتورهای جستجو به راحتی میتوانند شما را رتبه بندی کنند و به جایگاه بالاتر ببرند. رفتارهای مثبت از بازدیدکنندگان سایت شما بهترین شرط بندی برای رتبه بندی بهتر است، بنابراین محتوا را طبیعی و متمرکز نگه دارید؛ اجتناب از اصطلاحات و كلمات كليدي براي جلوگيري از خروج كاربران از وبسايت و نارضايتي در رتبه بندي آن.
پیوند به سایت شما بسیار ارزشمند است:
– هنگامی که یک وب سایت دیگر به شما لینک داده شده است، موتورهای جستجو در نظر می گیرند که نشان دهنده این است که سایت شما دارای محتوای با ارزش است. نه چندان دور، گرفتن ده ها لینک از سایت های با کیفیت پایین، همه چیز را برای افزایش رتبه بندی شما در نظر گرفت. امروزه ارزش یک پیوند به سایت شما بستگی به کیفیت سایت مرتبط با شما دارد. فقط چند لینک به کسب و کار شما از سایت های دارای ترافیک بالا شگفتی برای رتبه بندی خود را انجام دهید!
رسانه های اجتماعی نقش اساسی ایفا می کنند:
آخرین و مهمترین نکته، رسانه های اجتماعی یک پلت فرم در حال تحول است که از پلت فرم ارتباط پایه به یک کانال بازاریابی بسیار سودآور تغییر یافته است. بسیاری از کاربران جستجوی خود را در رسانه های اجتماعی شروع می کنند و راه خود را به سایت کسب و کار می رسانند. به اشتراک گذاری مطالب به روز، جذاب و شخصی، افراد بیشتری را به ایندکس شما و در نهایت به وب سایت شما جذب می کند.
تجزیه و تحلیل کلیدی برای سئو
– رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو برای به دست آوردن نتایج بهتر بررسی کنید. با ردیابی مهمترین معیارهای وب، شروع به تنظیم پایه برای عملکرد خود کنید. محتوای کوچک را تغییر دهید و ببینید اگر افزایش در ترافیک یا رتبه بندی سایت شما را مشاهده کنید. اجتناب از ایجاد چندین تغییر غیر مرتبط به طور همزمان، بنابراین شما همیشه می توانید پیگیری کنید که چه چیزی مسئول بهبود عملکرد است.
شرکت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید (اینتن) توانسته با بیش از سالها فعالیت در زمینه ی طراحی و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید (لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ) موفقیت هایی را از آن خود کند برای همکاری در کسب و کار آنلاین خود با مشاورین ما در ارتباط باشید.