تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ۵ مرحله در طراحی سایت شرکتی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهم نیست که چه محصولاتی را فروخته اید یا چه خدماتی را ارائه می دهید – وب سایت موثر برای هر کسب و کار بسیار مهم است.
رنی باور، استراتژیست محتوا در آژانس بازاریابی HELLO، گفت: “هر کسب و کار به حضور دیجیتال نیاز دارد، زیرا رفتار خرید تغییر کرده است.” “مردم اغلب تحقیقات آنلاین خود را قبل از رسیدن به یک فروشنده انجام می دهند – اگر همه آنها را انجام دهند. اگر شما وب سایت شما موثر واقع نشود، مردم به سمت رقبای شما حرکت می کنند.”
کسب و کارهای کوچک نمی توانند مشتریانی را که ابتدا در اینترنت نگاه می کنند، از دست بدهند. مهم است که یک وب سایت تعاملی و آموزنده داشته باشید.
۵ مرحله برای ایجاد سایت یک موفق:

۱- واضح و مختصر باشد:
هنگامی که مردم از وبسایت شما بازدید می کنند، به دنبال اطلاعات هستند و اگر آنها به راحتی بتوانند آن را پیدا کنند ناامید خواهند شد.
کلر واتسون، مدیر عملیاتی zolv، گفت: “یک وب سایت موثر باید بازدید کننده را شناسایی کند که چه کسی در شرکت شما است و چه چیزی در سایت شما را به سرعت ارائه می دهد. “این باید یک مرکز برای همه چیز مربوط به کسب و کار شما باشد؛ اگر چیزی وجود دارد که مشتری می خواهد در مورد شما بداند، باید بتواند آن را در وب سایت شما پیدا کند.”
همراه با ارائه اطلاعات در مورد کسب و کار شما، باید نکات برجسته ای را که چرا بازدید کنندگان باید به شما اعتماد کنند و مشتریان خود را به خرید محصول سوق می دهد را نشان دهد.
 
[تصویر:  3-15.jpg]
 
۲- بلافاصله مخاطبان خود را جذب کنید
یک وب سایت جذاب یک وب سایت موثر است. کسب و کارها از طریق روابط رشد می کنند و وب سایت شما به عنوان یک تصور اول برای مشتریان جدید خدمت می کند.
برای ایجاد یک وب سایت جذاب، پیشنهاد می شود مخاطبان خود را درک کنید و یک وبسایت که آنها را هدف قرار می دهد، ایجاد کنید. “شما در حال تلاش برای جذب بازدیدکنندگان جدید هستید و منجر به فروش میشوید. در این صورت، اولویت کسب و کار شما این است که در تحقیقات مشتری سرمایه گذاری کنید تا درک عمیقی از آنچه مخاطبان میخواهند داشته باشید.”
مهم است که تماس تلفنی در وب سایت خود را نیز شامل شود، زیرا مشتریان را هدایت می کند و تعامل ایجاد می کند. “این همیشه کمک می کند تا بازدید کنندگان را تشویق به اقدام مورد نظر، مانند درخواست یک نقل قول یا نسخه ی نمایشی، دانلود محتوا اقدام کنند و یا با شما تماس بگیرند.
۳- دسترسی آسان به اطلاعات تماس را فراهم کنید.
هدف از سایت شما این است که آن را آسان تر و ارزان تر برای اجرای کسب و کار خود ارائه دهید،
دسترسی آسان به اطلاعات تماس یک جزء ضروری از وب سایت کسب و کار است. مشتریان ممکن است سوالی داشته باشند و اگر آنها با شما ارتباط نداشته باشند احتمالا به رقابت می روند.
 
[تصویر:  1-14.jpg]
 
۴- از SEO استفاده کنید
صاحبان کسب و کار باید از استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو (لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ) برای افزایش وب سایت خود استفاده کنند. بدون استراتژی مناسب، وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده نمی شود.
بالاتر از رتبه شما در نتایج جستجو، ترافیک بیشتری که وب سایت شما دریافت می کند، فرصت های کسب و کار بیشتری را کسب می کند.
برای افزایش رتبه بندی خود، توصیه می شود که یک وبلاگ اضافه کنید. “بلاگ ها به لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید کمک می کنند و محتوای مربوطه را فراهم می کنند که مردم را به سایت شما منتقل می کند، که هر دو احتمال امتناع فروش را افزایش می دهند.”
۵- بهینه سازی وب سایت برای تلفن همراه
به عنوان جهان دیجیتال می شود، بنابراین باید کسب و کار و وب سایت خود را. مهمتر از همیشه، ارائه یک تجربه وب بدون درز، از جمله تلفن همراه است.
داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده با تلفن همراه ضروری است.
می خواهید تجربه بازدید کننده را ارتقا دهید و برای جستجو در دستگاه های تلفن همراه رتبه بندی کنید – بیش از نیمی از همه جستجوها – داشتن یک وب سایت آماده به همراه است.”
شما می توانید با یکی از بهترین شرکتهای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بهترین وب سایتها را در کسب و کار اینترنتی خود در دست داشته باشید.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین اینتن در تماس باشید.