تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: عوامل رتبه بندی سئو در سال ۲۰۱۹
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۹
گوگل از عوامل مختلفی در الگوریتم خود استفاده می کند تا مشخص کند چه نتیجه ای بیشترین سود را برای کاربر خواهد داشت. همچنین از نمایه معنایی پنهان استفاده می کند، که از هدف جستجو به عنوان نشانه ای از مهمترین نتایج استفاده می شود.
چگونه بسیاری از فاکتورهای رتبه بندی شده در جستجوی Google وجود دارد؟
کارشناسان سئو اکنون مدتی است که آنها را حدس می زنند و آزمایش می کنند و به لیست بیش از ۲۰۰ عاملی که توسط الگوریتم جستجوی Google برای رتبه بندی وب سایت ها و صفحات استفاده شده است رسیده اند.
[تصویر:  1-min-3.jpg]
عوامل مهم سئو برای رتبه بندی موتورهای جستجو در سال ۲۰۱۹
قبل از اینکه به مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل برای لیست چک SEO 2019 خود بپردازیم ، باید بدانید که الگوریتم رتبه بندی گوگل چگونه کار می کند تا کسب و کار شما در صدر قرار گیرد.
۱۰ عامل برتر رتبه بندی گوگل برای سال ۲۰۱۹
۱۰ عامل برتر رتبه بندی Google در سال ۲۰۱۹ را شناسایی کرده ایم:
۱-سایتهای امن (HTTPS در مقابل HTTP)
۲-وب سایتهای سازگار با موبایل mobile friendly
۳-سرعت صفحه
۴- schema سایت
۵-کیفیت محتوای صفحه وب
۶-طول محتوای صفحه وب
۷-سیگنالهای اجتماعی و محلی
۸-بک لینک های با کیفیت
۹-تصاویر بهینه شده
۱۰-سن دامنه
[تصویر:  2-min-3.jpg]
عوامل رتبه بندی سئو برای سال ۲۰۱۹
دقیقاً همانطور که روند طراحی وب با گذشت زمان تغییر و تحول پیدا می کند، سئو بهترین شیوه ها را نیز انجام می دهد. گوگل و سایر موتورهای جستجو دائما در حال ارزیابی عواملی هستند که یک وب سایت با کیفیت بالا را برای کاربران خود نشان می دهد. اگر می خواهید در صدر SERP ها بمانید مهم است که از این عوامل رتبه بندی پیروی کنید.
هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید این عوامل رتبه بندی برای سال ۲۰۱۹ چه خواهند بود. با این حال ، ما می توانیم داده های موجود برای روندها را ارزیابی کنیم و از توصیه های رسمی منتشر شده توسط گوگل به عنوان راهنمایی برای چگونگی ساخت وب سایت برای جستجو در سال ۲۰۱۹ استفاده کنیم.
در حالی که ما می دانیم که Google از حدود ۲۰۰ سیگنال رتبه بندی برای تعیین محل قرارگیری سایتها استفاده می کند، اما همه این سیگنال ها از اهمیت برابر برخوردار نیستند. در زیر آنچه اکثر کارشناسان سئو موافق هستند مهمترین سیگنال رتبه بندی است که باید روی آنها تمرکز کنید. توجه به این عوامل همچنین به شما در ایجاد محتوای عالی کمک می کند و در کل یک تجربه کاربر خارق العاده را ارائه می دهید.
۱- کیفیت بالا و محتوای مناسب
گوگل قبلاً تأیید كرده است كه الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی “RankBrain” یكی از مهمترین عواملی است كه در تصمیم گیری در مورد پایان یافتن صفحه وب خاص در نتایج جستجو تصمیم گیری می كند.
RankBrain در تلاش برای تعیین کمیت میزان و کیفیت آنها، فعالیت های کاربران را با لیست های جستجو تجزیه و تحلیل می کند. به عنوان مثال ، اگر کاربر روی صفحه ای که اطلاعات مفیدی در آن وجود دارد کلیک کند و آنها چندین دقیقه برای خواندن روی آن بمانند ، این احتمالاً منجر به یک رتبه بالاتر از یک صفحه می شود.
کلید واژه ها هنوز هم مهم هستند – شما باید اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مرتبط را در محتوای خود گنجانده اید تا امیدوار باشید در نتایج برتر برای جستجوی آن کلمه کلیدی خاص ظاهر شوید. با این حال ، الگوریتم های گوگل اکنون پیچیده تر از این است که محتوا را به طور جامع به موضوع بپوشانند ، نه اینکه فقط به چند کلمه کلیدی بپردازند.
به جای ایجاد “محتوای SEO” با محوریت کلمه کلیدی ، تمرکز شما باید بر روی ایجاد بالاترین کیفیت مطالب عمیق باشد که پاسخگوی نیاز کاربران شما باشد.
[تصویر:  3-min-3.jpg]
۲- authority site
Google همچنین از عوامل انسانی برای ارزیابی کیفیت SERPS و صفحاتی که اولین صفحه نتایج را برای جستجوهای مختلف تشکیل می دهند ، استفاده می کند. این دستورالعمل ها را برای این رأی دهنده های جستجو منتشر می کند که هنگام رتبه بندی کیفیت و ارتباط این صفحات ، پیروی کنند.
این دستورالعمل ها تأیید می کنند که تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس ، یا “EAT” عامل مهمی در رتبه بندی صفحات است.
به همین دلیل ، مهم است که اقتدار خود را در سایت خود به Google و مخاطبان خود نشان دهید. این ممکن است کاری باشد که شما بتوانید بلافاصله با انتشار شرح نویسنده با صلاحیت ها یا تجربه های مربوطه، این کار را انجام دهید، یا ممکن است کاری باشد که با انتشار مطالب عالی و کسب شهرت به عنوان یک منبع معتبر ، در طول زمان ایجاد کنید.
۳- ساختار سایت و UX
اگر سایت شما برای کاربران و خزندگان سایت Google غیر قابل درک باشد، انتشار محتوای با کیفیت عالی، کاری برای شما انجام نخواهد داد. به همین دلیل، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما در یک ساختار سلسله مراتبی روشن ساخته شده است و شما روی تجربه کاربر متمرکز شده اید.
تجربه خوب کاربر بدان معنی است که جستجوگرها به احتمال زیاد به مدت طولانی دیگر به جستجوی سایت شما می پردازند. این یک سیگنال مثبت برای گوگل است که سایت شما مفید است و باید از رتبه بالایی برخوردار شود.
شما می توانید با بازگشت به اصول، از یک ساختار سایت دوستانه برای SEO اطمینان حاصل کنید: URL های خود را کوتاه نگه دارید و مطمئن شوید که آنها کلمات کلیدی شما را شامل می شوند، نویگیشن بصری و ساده را پیاده سازی می کنند، صفحات محتوای تکراری را در سایت خود از بین می برند و نقشه سایت را ایجاد می کنید.
[تصویر:  4-min-4.jpg]
۴- سازگار با موبایل
Google اکنون یک فهرست اول موبایل را پیاده سازی کرده است ، به این معنی که نسخه موبایل بسیاری از سایت ها مهمتر و مفید تر از نسخه دسکتاپ است.
مدتی است که بیش از نیمی از همه جستجوها از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام شده است. این امر برای گوگل معقول است که نتایجی را که خواندن و استفاده از طریق تلفن همراه آسان دارند ، لیست کند.
در سال ۲۰۱۹ هیچ بهانه ای برای عدم داشتن سایت دوستانه برای موبایل وجود ندارد. طراحی ریسپانسیو هنوز راه حل استاندارد است. همچنین می توانید سایت خود را از طریق گزارش قابلیت استفاده تلفن همراه در کنسول جستجوی Google اجرا کنید تا ببینید چه کاری می توانید برای بهبود انجام دهید.
۵- سرعت سایت
کاربران وب امروز بی تاب هستند. آنها می خواهند اطلاعاتی داشته باشند و همین حالا می خواهند. این امر به ویژه در مورد کاربران تلفن همراه و جستجوگرهای صوتی صادق است ، گروه هایی که به طور کلی به عنوان بخشی از جستجو کنندگان وب در حال رشد هستند.
به همین دلیل ، بسیار مهم است که سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. صرف حتی چند میکرو ثانیه از زمان بارگذاری سایت شما می تواند تفاوت زیادی در رتبه بندی شما ایجاد کند، به ویژه اگر این بدان معنی باشد که اکنون سایت شما سریعتر از رقبای شما بارگیری می شود.
اگر در حال برنامه ریزی برای تازه کردن سایت برای سال ۲۰۱۹ هستید ، اطمینان حاصل کنید که هنگام رسیدن به توسعه ، سرعت در صدر لیست اولویت های شما قرار دارد. در این صورت، بسیاری از موارد را می توانید برای سرعت بخشیدن به سایت موجود خود از جمله فشرده سازی تصاویر و استفاده از CDN انجام دهید.
می توانید با استفاده از Google PageSpeed Insightstool سرعت بارگیری صفحات خود را ببینید. این ابزار همچنین نکاتی را در مورد کارهایی که می توانید برای سرعت بخشیدن به کارها انجام دهید ارائه می دهد.
[تصویر:  5-min-1.jpg]
۶- لینک های با کیفیت بالا
اگرچه محتوای با کیفیت بدون شک مهمترین عامل در مورد خوشایند کردن هم موتورهای جستجو و هم کاربران شماست ، پیوندها همچنان مهم هستند. در واقع ، همراه با محتوا و RankBrain ، گوگل تأیید می کند که پیوندها یکی از سه عامل برتر رتبه بندی هستند.
پیوندها به Google کمک می کنند تا اختیارات شما را ارزیابی کند و به کاربران وب دیگر نیز کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کنند. در کنار ایجاد محتوا با کیفیت بالا ، شما همچنین باید یک استراتژی ساخت و ساز پیوند داشته باشید.
کیفیت هنوز هم بر کمیت توجه دارد. در حالی که درست است که هر چه تعداد پیوندهای بیشتری داشته باشید ، بهتر است تمرکز شما بر ایجاد لینک از سایتهای با کیفیت بالا باشد تا دستیابی به بسیاری از لینکهای با کیفیت پایین.
۷- امنیت دامنه
اگر سایت خود را هنوز از http به https انتقال نداده اید، اکنون قطعاً زمان انجام این کار است. امنیت دامنه شما با قابلیت اطمینان شما پیوند می خورد – Google نمی خواهد کاربران خود را به سایتی بفرستد که ممکن است از داده های آنها محافظت نکند و در غیر این صورت مضر باشد.
البته داشتن گواهینامه SSL برای سایتهای تجارت الکترونیکی بسیار ضروری است ، اما اکنون دیگر سایتهای عمومی که هر نوع داده کاربر را جمع آوری می کنند ، اضافی اختیاری نیست. حداقل آنهایی که می خواهند رتبه بگیرند.
[تصویر:  7-min-1.jpg]
۸- ابرداده یا meta data
ما قبلاً به RankBrain و چگونگی استفاده از زمان صرف شده در صفحه به عنوان معیار ارتباط و کیفیت آن برای هر جستجوگر اشاره کرده ایم. RankBrain همچنین به یک عامل دیگر – نرخ کلیک در بالا نگاه می کند.
میزان نرخ کلیک تعداد جستجوگرانی را که پس از مشاهده نتایج جستجو در سایت شما کلیک می کنند ، اندازه می گیرد. این عامل هیچ ارتباطی با کیفیت سایت شما ندارد ، زیرا آنها حتی آن را ندیده اند. اما بستگی به این دارد که محتوای شما به جستجوی آنها چه ارتباطی دارد و چگونه پیوند شما را جذاب می کند.
چگونه می توانید لیست های موتور جستجو خود را جذاب تر کنید؟ حتماً عنوان و توضیحی برای توضیحات متا را بنویسید. هر دو باید دارای کلمات کلیدی باشند و باعث شوند کاربر بخواهد روی سایت شما کلیک کند.
۹- لیست های تجاری
سئو محلی طی چند سال اخیر از اهمیت برخوردار است. از آنجایی که جستجوگرهای موبایل همچنان به تسلط خود ادامه می دهند ، هر مشاغلی که حضور فیزیکی دارد باید بر روی سئو محلی خود برای بهبود سئو در سطح ملی و جهانی متمرکز شود.
یک استراتژی سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید موفقیت آمیز دارای جنبه های بسیاری است اما یکی از مهمترین و ساده ترین اطمینان از تنظیم و بهینه سازی لیست Google My Business شما ، و اینکه اطلاعات کسب و کار شما به درستی در فهرستهای محلی مربوطه فهرست شده است.
Google از این اطلاعات استفاده می کند تا تصمیم بگیرد کدام مشاغل در “۳ بسته” ظاهر می شوند – سه مشاغل محلی که به عنوان یک نتیجه برجسته در بالای جستجوی محلی ظاهر می شوند. همچنین دایرکتوری های تجاری ترافیک بیشتری به سایت شما ارسال می کنند و تعداد پیوندهای ورودی شما را تقویت می کنند.
[تصویر:  ws-course-seo-1-740x400@2x.jpg]
۱۰- featured snippet
بیش از ۱۰٪ از کل نتایج جستجو در حال حاضر یک featured snippet در لیست ها نشان می دهد، نشان می دهد که گوگل از این اطلاعات استفاده می کند تا تجربه بهتری را به جستجوگران ارائه دهد.
این امر با روند جستجوگرهای بیشتر در استفاده از دستگاه های تلفن همراه و مایل به پاسخ سریع تر به سوالات آنها صورت می گیرد. صفحات وب که قطعه های خاصی را ارائه می دهد جستجوگرهای اطلاعاتی را جستجو می کنند بدون اینکه حتی از صفحات نتیجه موتور جستجوگر جستجو کنند.
سئو برای featured snippet و سایر ویژگی های SERP همچنان در سال ۲۰۱۹ و بعد از آن با روشی که کاربران در جستجوی و تعامل کاربران با نتایج جستجو می شوند ، از اهمیت بالایی برخوردار می شوند.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.