تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: لیست قیمت و فروش انواع قفل دیجیتال و هوشمند آریا لاک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قرن هاست که انسان ها در سر تا سر جهان برای باز و بسته کردن درب ها و ایجاد کمی امنیت از قفل های مکانیکی و کلیدی استفاده میکنند.

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است قفل های کلیدی از دور خارج شوند و قفل دیجیتالی و هوشمند و پیشرفته تر جای آنها را بگیرند و امروزه بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع قفل دیجیتال دارای یک سری ویژگی ها و قابلیت ها هستند که باعث میشود بتوانند امنیت و آسایش را برای افراد فراهم کنند و نکته مهم این است که این قفل ها برای مکان های مختلف هم قابل استفاده هستند.

شرکت آریا لاک یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه فروش این قفل ها است که در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا میشوید ...

 

قفل دیجیتال

[تصویر:  af5be195846248b88b7c369c2e81b22a-ThumbLarge.jpg]

یکی از پیشرفت های آشکار تکنولوژی در عصر جدید ارائه قفل های دیجیتالی است که توانسته امینت و آرامش را برای جان و مال افراد مختلف در منزل ، ادارات و سایر مکان ها فراهم کند.

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند همان قفل الکترونیکی است که بر خلاف قفل های مکانیکی ، بدون کلید و توسط روش های مختلف میتوان به آنها دسترسی پیدا کرد.

این محصولات به دلیل ویژگی ها و قابلیت ها و ساختار مقاومت بالایی که دارند توانسته اند تا حد زیادی ایمنی را بالا ببرد و اعتماد افراد و خانواده های زیادی را جلب کند.

این قفل ها دارای انواع و مدل های متعددی هستند که برخی از آنها با wifi و برخی دیگر با بلوتوث از طریق گوشی یا کامپیوتر کنترل میشوند و میتوان با این روش ها درب را باز و بسته کرد و برخی قفل های دیگر هم وجود دارند که کاملا منحصر به فرد هستند و میتوان با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور هم امنیت را برقرار کرد و هم نظارت کامل بر ورود و خروج ها داشت.

نکته مهمی که در استفاده از این قفل ها وجود دارد این است که میتوانند روی انواع درب های معمولی ، ضد سرقت ، آهنی و چوبی و ... برای قسمت های مختلف هر مکانی مانند درب پارکینگ ، درب حیاط و درب ورودی منزل و اتاق ها نصب و استفاده کرد تا علاوه بر امنیت ، زیبایی خاصی به محیط بدهید.

وقتی که از این محصولات برای منازل یا هر مکان دیگری استفاده کنید دیگر نگران این نخواهید بود که شاید کلیدتان را جای بگذارید و پشت درب بمانید بلکه با حفظ کردن رمز ، همراه داشتن کارت یا با استفاده از اثر انگشتتان میتوان وارد محیط شوید.

از این قفل ها در ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری ، هتل ها ، بیمارستان ها ، باشگاه ها و استخر ها و سایر مکان ها هم استفاده میشود. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
[url=https://arialock.com/category/digital-lock][/url]