تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: فروش ویژه انواع آبسرد کن استیل صنایع برودتی زئوس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  ff8ca4423eb4461b9462d2a47a82f969.jpg][تصویر:  ff8ca4423eb4461b9462d2a47a82f969.jpg]

آبسردکن همانطور که از اسمش پیدا است یک دستگاه برای خنک کردن آب میباشد ، امروزه آبسرد کن ها با پیشرفت روز افزون مجهز به یخچال و سیستم گرم کننده آب نیز شده اند که به نوعی میتوانیم بگوییم به یک دستگاه چندکاره تبدیل شده اند ( آب سردکن چندکاره ). حتی اگر شما بخواهید یک آبسردکن ارزان را نیز خریداری نمایید میتوانید از سیستم خنک کننده آب ، سیستم گرم کننده آب ، یخچال استفاده نمایید.

عموماً تمامی افراد به دنبال یک آبسرد کن با تمامی امکانات و البته کمترین هزینه هستند ، گروه صنعتی زئوس در این راستا آبسردکن های Aztech را پیشنهاد مینماید چرا که نهایت کارایی را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهد داد ، آبسردکن های آزتک در دو نوع دو کاره و سه کاره ارائه شده است، تفاوت نوع دو شیر و سه شیر در این است که آبسردکن دوکاره فقط میتواند آب سرد و آب داغ را برای شما فراهم نماید اما آبسردکن سه کاره این امکان را به شما میدهد که هم آب داغ ، هم آب سرد و هم آب ولرم را در اختیار داشته باشید.

اولین مزیت آبسردکن های Aztech اصالت آنها میباشد که ساخت ترکیه میباشد و دوم کیفیت ساخت این محصول میباشد که از تمامی استانداردهای جهانی در ساخت آب سردکن استفاده شده است. ابسردکن خارجی Aztech دارای بدنه ای مستحکم از جنس ABS ، مجهز به چکه گیر ، استفاده از شیرهای ضد چکه ، دارای امکان اتصال به آب شهری ، دارای امکان اتصال به بطری آب و… میباشد، تمامی این موارد در کنار هم دستگاه آبسردکن خارجی ازتک را به یک آبسرد کن حرفه ای و پیشرفته بدل ساخته است. در قسمت تحتانی آبسردکن بخشی به یخچال اختصاص داده شده است که شما میتوانید از این بخش برای نگهداری انواع نوشیدنی ها و دیگر موارد غذایی استفاده فرمایید.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید