تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: درب سکشنال پارکینگی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
درب سکشنال پارکینگی که برای پارکینگ های مسقف میتوان اجرا کرد از چندین ساندویچ پانل تشکیل شده است که با اتصالات قوی به یکدیگر متصل شده اند. نفوذ ناپذیری و امنیت بالا در برابر سرقت ، ایمنی افراد استفاده کننده از درب ، تردد بالا ، زیبایی خیره کننده همگی باعث شده است که امروزه درب سکشنال درب شماره یک جهان محسوب شود.
بررسی امنیت درب سکشنال پارکینگی
یکی از مهم ترین عوامل برای تهیه ی درب منزل امنیت می باشد. همواره محافظت از خانه دغدغه ی اصلی ما محسوب میشود و بالا بردن امنیت درب که وردی اصلی به ساختمان می باشد اولویت بالایی دارد. هر پنل درب سکشنال حدود 5 سانتی متر ضخامت دارد که ورق آن از فولاد و منیزیم ساخته شده است وداخل آن خمیر پلی اورتان که عایق حرارت و صدا محسوب میشود تزریق شده است. موتور درب سکشنال در حالت بسته به پانل ها نیرویی وارد می کند تا سارقین نتوانند از بیرون با فشار درب را باز کنند.
ریل های آهنی پانل ها را از طرفین مهار میکند و به کمک فنرهای بالانس و نیروی اولیه ی موتور، تنها پنل های درب سکشنال پارکینگی در ریل باز و بسته می شوند. همچنین بسته شدن خودکار درب پس از استفاده در صورت فراموش کردن زدن دکمه close  از دیگر مزایای این درب است. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
ایمنی افراد استفاده کننده از درب
درب سکشنال از ایمنی فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر چشمی های دیجیتال که در صورت وجود مانع از ادامه ی حرکت درب به سمت پایین جلوگیری به عمل می اورد، موتورهای درب سکشنال درای سیستم هوشمند Encoder می باشند که در صورت لمس هر مانع توسط پانل انتهایی درب به صورت هوشمند متوقف شده و به حالت عقبگرد باز می شوند.
مزایای درب سکشنال پارکینگی :
·        کاهش مصرف انرژی و هزینه ها در بلند مدت
·        طول عمر بالا و عدم نیاز به تعمیر و نگه داری
·        قابلیت همخوانی با تمامی نماهای مدرن و کلاسیک
·        دارای رنگ بندی و ابعاد مختلف با توجه به ابعاد مورد نیاز شما
·        قابلیت کاشت درب نفررو و پنجره داخل پنل ها برای رفت و آمد افراد پیاده
·        تردد، ایمنی و امنیت بالا
·        به دلیل قرار داشتن فوم پلی اورتان داخل پنل ها  درب عایق صدا و حرارت می باشد
·        دارای خلاص کن دستی  و قابلیت نصب باطری پشتیبان برای تردد در زمان نبود برق
·        استفاده از کلیه ی فضای پارکینگ برای پارک خودرو (درب سکشنال تنها حدود 20 سانتی متر از فضای سقف را برای باز و بسته شدن استفاده می کند)
نصب درب سکشنال شامل زیر‌سازی، مونتاژ، سیم‌کشی و قطعات الکترونیکی نیاز به تجربه ی بالا و سلیقه در هنگام نصب دارد. از همین رو اجازه ندهید هر نصاب درب اتوماتیک به واسطه ی نصب جک پارکینگی و کرکره نصب درب سکشنال شما را به عهده بگیرد. شرکت نوین گیت با دارا بودن حرفه ای ترین نصاب ها با بیش از یک دهه تجربه در زمینه ی فروش ، نصب و خدمات درب های سکشنال پارکینگ در خدمت شما عزیزان می باشد. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
قیمت درب سکشنال پارکینگی به هیچ عنوان نباید با کرکره برقی قیاس شود زیرا کرکره برقی از تیغه های آلومینیمی ساخت ایران و موتور چینی تهیه می شود که صرفا به دلیل قیمت پایین آن استقبال از آن بالا می باشد، در صورتی که کلیه قطعات درب سکشنال وارداتی و ساخت ایتالیا و ترکیه می باشد و از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار می باشد.
درب سکشنال صنعتی 
درب سکشنال در صنعت ، ورودی کارخانه ها ، درب آتش نشانی ها ، انبار و سوله ها نیز کاربرد فراوانی دارد و به طور کلی درب سکشنال صنعتی یک انتخاب اقتصادی بلند مدت برای فضاهای تجاری و صنعتی محسوب می شود که نیاز به فضای داخلی کامل در آنها حس می شود . بالا رفتن عمودی این درب باعث می شود وسایل نقلیه بتوانند درست کنار درب قرار گیرند و اجناس در داخل انبار درست کنار درب دپو شوند . این مزیت باعث می شود بارگیری کالا به ساده ترین شکل انجام گیرد و بتوان از حداکثر فضای انبار بهره برد .
پنل های صنعتی معمولا ساده و بزرگ تر از ابعاد نرمال درب های پارکینگ منازل می باشد و دارای قابلیت اجرای درب نفر رو برای عبور افراد و کاشت پنجره داخل پنل ها را دارا می باشد .