تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: خرید اقساطی گوشی موبایل از قسطی مارکت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خرید اقساطی گوشی موبایل برای خیلی از افراد یک گزینه عالی محسوب می‌شود. چرا که دائما مدل‌های جدید گوشی به بازار عرضه می‌شوند و برای انجام بسیاری از کارها، مجبور هستیم گوشی‌ خود را ارتقاء دهیم. در این مقاله با خرید قسطی موبایل از قسطی مارکت آشنا خواهیدشد.
هر یک از کمپانی‌های به‌نام و مشهور عرصه ساخت و تولید موبایل، پیوسته در حال توسعه تکنولوژی و ارتقاء محصولات خود هستند. در این شرایط، ما تنها ناظر و شاهدی هستیم بر پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در صنعت موبایل! این در حالی است که گوشی‌ها هر چند سال یک‌بار به دلیل عدم پشتیبانی از نسخه‌های جدید سیستم عامل، فرسودگی باتری، ناتوانی در اجرای اپلیکیشن‌های جدید و ... از رده خارج می‌شوند. بنابراین، هر کدام از ما نیاز داریم پس از مدتی گوشی خود را عوض کنیم. پ
بیشتر بخوانید:  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
خرید اقساطی گوشی موبایل بدون دردسر
با توجه به نوسانات نرخ ارز و بالا رفتن قیمت کالاهای دیجیتال، خرید نقدی انواع گوشی موبایل کار دشواریست. مطمئنا در این شرایط، عاقلانه‌ترین کار این است که از روش خرید اقساطی گوشی موبایل استفاده کنید. شما زمانی که گوشی فعلی‌تان را خریداری کردید، قیمت آن چقدر بود؟ حالا چقدر شده است؟! سال به سال - و گاهی ماه به ماه- بر قیمت گوشی موبایل افزوده می‌شود. بنابراین شما 3 راه‌حل دارید:
1.       از پس‌اندازتان استفاده کنید. که این گزینه به دلیل تغییر مستمر قیمت گوشی، مردود است!
2.       برای خرید گوشی دلخواه خود شروع به پس‌انداز کنید. که هیچ‌وقت نمی‌توانید با این روش گوشی بخرید. زیرا روند افزایش قیمت‌ها احتمالا سریع‌تر از سرعت پس‌انداز شما خواهد بود.
3.       از روش خرید اقساطی گوشی موبایل کمک بگیرید.
برای اکثر افراد- بجز کسانی که می‌توانند بخشی از حقوق یک ماه‌شان را صرف خرید یک گوشی گران قیمت کنند- گزینه سوم، کاملا اقتصادی است. چرا که ابتدا محصول را تحویل می‌گیرند، از آن استفاده می‌کنند و در عرض چند ماه اقساطش را می‌پردازند. واقعا چی از این بهتر؟!
دقیقا همین مساله هم باعث شده تا این روزها خرید اقساطی گوشی موبایل تا این اندازه در کشور ما محبوب شود. اما سوالی که پیش می‌آید این است که، بهترین فروشگاه برای خرید اقساطی گوشی موبایل کدام است؟
گوشی موبایل قسطی را از کجا بخریم؟
فروشگاه‌هایی که کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل را به صورت اقساط می‌فروشند، هر یک شرایط و قوانین منحصریفردی دارند. برخی از آن‌ها پیش‌پرداخت دریافت می‌کنند. برخی دوره‌های دریافت اقساط‌شان کوتاه یا بلند است. بعضی از این فروشگاه‌ها، از مشتریان ضمانت‌های سنگین دریافت می‌کنند و برخی نیز با ضمانت‌های ساده کنار می‌آیند. از همه مهم‌تر، سقف اعتبار هر کدام برای خرید اقساطی گوشی موبایل با دیگری متفاوت است.
در چنین وضعیتی، انتخاب و اطمینان به بهترین فروشنده و یا فروشگاه خرید اقساطی با بهترین شرایط، کار دشواری است. اما؛ اگر با شرایط خرید اقساطی از قسطی مارکت آشنا شوید، ممکن است نظرتان نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل بیشتر از قبل مثبت شود.
قسطی مارکت، آسان‌ترین راه حل خرید قسطی گوشی موبایل
قسطی مارکت (ghestimarket.com) شرایطی را برای خرید اقساطی گوشی موبایل ارائه کرده که درصد بیشتری از مردم بتوانند از این روش برای خرید انواع گوشی موبایل بهره ببرند. بنابراین، اگر شما سطح درآمدی متوسطی دارید اما قصد دارید یک گوشی موبایل پرچم‌دار بخرید؛ بهتر است به ghestimarket اعتماد کنید.
چرا خرید اقساطی گوشی موبایل از قسطی مارکت به صرفه است؟
قسطی مارکت (ghestimarket.com) با همکاری بانک مهر ایران، مدت زمان پرداخت اقساط را 12 ماهه در نظر گرفته‌است، تا فشار مالی روی افراد ایجاد نشود. افزون بر آن، این فروشگاه اینترنتی در مقایسه با سایر پلتفرم‌های فروش اقساطی، کمترین کارمزد بانکی را در ازای فروش اقساطی گوشی موبایل از مشتریان خود دریافت می‌کند.
اما عامل دیگری که برای آسان کردن شرایط خرید قسطی از قسطی مارکت (ghestimarket.com) وجود دارد، بالا بودن سقف اعتباری است که این فروشگاه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنید و در صورت بیشتر بودن مبلغ سبد خرید خود از این فروشگاه، مابه‌التفاوت مبلغ را از طریق سایر درگاه‌های عضو شبکه شتاب بپردازید.
ضمن اینکه قسطی مارکت ghestimarket.com هیچ پیش‌پرداختی را از مشتریان دریافت نمی‌کند. از این بابت، تنها فروشگاهی است که بدون دریافت پیش‌پرداخت؛ تا سقف 50 میلیون تومان اجازه خرید اقساطی کالا را به شما می‌دهد.
همچنین، قسطی مارکت خدمات مختلفی را نیز به شما ارائه می‌کند تا عملا پروسه انتخاب و خرید محصول برای شما راحت‌تر شود. امکان مشاوره تلفنی با کارشناسان حرفه‌ای، پشتیبانی 24 ساعته، اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع حین مراحل دریافت کالا، امکان مقایسه محصولات با یکدیگر در سایت ghestimarket.com و همچینین نقد و بررسی تخصصی و فنی کلیه کالاهای دیجیتال جزء مهم‌ترین خدماتی هستند که قسطی مارکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.