تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: مشخصات دوربین HTC One M10 مشخص شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به احتمال زیاد پرچمدار امسال کمپانی اچ تی سی از MWC 2016 گذر کرده و در تاریخ 11 آوریل رونمایی خواهد شد، اما این تاخیر طرفداران و علاقمندان اچ تی سی را از ئنبال کردن مشخصات و تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول باز نمی دارد.

[تصویر:  5i9m5pz37nxgahqh19bn.jpg]

منبع جدیدی اظهار می دارد که اطلاعات مربوط به دوربین این پرچمدار با کد نام "Perfume" منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، گوشی مذکور قرار است یک حسگر 12 مگاپیکسلی Sony IMX در پشت و با اندازه 1.55 میکرومتر داشته باشد. این دوربین به فوکوس خودکار لیزری و نیز فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز خواهد بود.

در این مدل نیز HTC برای دوربین جلو از اصطلاح آشنای اولترا پیکسل استفاده کرده است. با این حال گفته می شود حسگر این دوربین از نوع 5 مگاپیکسلی سامسونگ s5k4e6 است که اندازه هر پیکسل آن 1.34 میکرو متر است، یعنی بسیار کوچکتر از 2 میکرومتر دوربین های اولترا پیکسل اصلی. سیستم متعادل سازی تصویر اپتیکال نیز ظاهراً در هر دو دوربین جلو و اصلی موجود است.

تا جایی که در حال حاضر می دانیم، سایر مشخصات One M10 عبارتند از صفحه نمایش QHD AMOLED، در اندازه 5.1 یا 5.2 اینچ، پردازنده اسنپدراگون 820 همراه با RAM 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت (که حدوداً 23 گیگابایت آن برای کاربر قابل استفاده خواهد بود). یک سیار کارت حافظه microSD نیز در این گوشی تعبیه شده است.

اسکنر اثر انگشت نیز در این پرچمدار بکار رفته است، که به احتمال زیاد در داخل دکمه home و در زیر صفحه نمایش جای گرفته استو سیستم عامل این گوشی نیز به احتمال زیاد اندروید جدید 6.0.1 مارشمالو ست که همراه با رابط کاربری HTC Sense 8 اجرا خواهد شد.

منبع: gsmarena