تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: سامسونگ کروم‌ بوک 3 را با قیمت 200 دلار عرضه کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پس از اینکه سامسونگ کروم بوک 2 خود را در نمایشگاه CES 2016‌ در برابر قضاوت بازدیدکنندگان قرار داد، حالا نسخه 3 این ارزان‌قیمت در فروشگاه اینترنتی Adorama با قیمت حیرت‌انگیز 200 دلار در حال فروش است. هرچند کروم‌بوک 3 سامسونگ شکل و شمایلی نزدیک به نوت‌بوک‌‌‌های گران‌قیمت دارد؛ اما مشخص است که هدف سامسونگ عرضه محصولی کارآمد، کم‌مصرف و با قیمت پایین برای کاربران خانگی، دانشجویان و دانش‌آموزان بوده و البته در این میان، کسب سود از بازار این گروه پرمخاطب را نیز مد نظر داشته است.
طراحی کروم‌بوک 3 با زیبایی خاصی صورت گرفته و ضمن سادگی، از استانداردهای ارگونومیک نیز بهره‌‌مند است. در این محصول، کلید‌های تایپی و ترکیب پلاستیک و منیزیم علاوه بر افزایش استحکام باعث می‌شود تا در هنگام کاربری، حس ظرافت به خوبی منتقل شود. کروم‌بوک 3 سامسونگ از پنل مات 11.6 اینچی با رزولوشن 1366x768‌ پیکسل بهره می‌برد و پردازنده سلرون مدل N3050 از خانواده برازول اینتل، کار پردازش آن را بر عهده دارد.

[تصویر:  65txftep916qhi0zer0o.jpg]

این پردازنده 14 نانومتری مشخصاتی چون دو هسته حقیقی، دو مگابایت حافظه نهان، فرکانس پایه 1600 مگاهرتز (افزایش تا 2160 مگاهرتز)، تراشه گرافیکی مجتمع HD اینتل با فرکانس تا 600 مگاهرتز و مصرف 6 وات را در کارنامه خود داشته و در جدول تراشه‌‌های مجتمع اینتل قرار می‌گیرد. هم‌چنین دو گیگابایت حافظه اصلی و 16 گیگابایت ذخیره ساز سیلیکونی (دیسک‌جامد) برای ذخیره‌سازی موقتی و دائمی کروم‌بوک 3 سامسونگ در نظر گرفته شده است.

Smile (6)

برخورداری از چیپ مستقل وای‌فای با استاندارد 802.11ac و حمایت از فرکانس باندپهن 5 گیگاهرتز، درگاه USB، درگاه HDMI، بلوتوث 4.0 و درگاه کارت‌‌خوان از دیگر امکانات محصول جدید سامسونگ است. سامسونگ ادعا کرده که باتری این کروم‌بوک تا 11 ساعت شارژ را در اختیار کاربر قرار دهد. هم‌اکنون کروم‌بوک 3 سامسونگ با سیستم‌عامل کروم گوگل و قیمت 200 دلار در فروشگاه اینترنتی آدوراما در حال عرضه است. این محصول 1134 گرم وزن و ضخامتی نزدیک به 2 سانتی‌متر دارد.
منبع شبکه