تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: برنامه خوش استیل - تناسب اندام +دانلود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این برنامه، یک برنامه فوق العاده کاربردی و علمی است که :


[تصویر:  bboudd5kd8ci12iwfrbn.png]


- (بر اساس مشاوره دکتر علی گودرزی ) رژیم های غذایی بسیار موثر چاقی و لاغری برای صبحانه ، ناهار و شام به شما ارائه میدهد بر اساس چیزی که دوست دارید بخورید !شما از یک لیست بزرگ غذا ، مشخص می کنید که دوست دارید برای یک هفته ، چه چیزی میل کنید و برنامه بر اساس آن ، برای یک هفته ، صبحانه ، ناهار و شام به شما ارائه می دهد.با این رژیم میتوانید تا 1 کیلوگرم در هفته کم کنید. رژیم های ارائه شده ، کاملا علمی هستند و زیر نظر چندین متخصص تغزیه تدوین شده اند.زمانی که رژیم غذایی خود را دریافت کرده اید ، برنامه به شما می گوید که چند هفته تا دستیابی به وزن ایده آل باقی مانده است ! این سیستم تولید رژیم ، برای اولین بار جهان پیاده سازی شده است. قبل از انتشار برنامه ، ما این رژیم را بر روی چندین نفر تست کردیم و خودمان هم از نتایج آن حیرت زده شدیم!


- این برنامه هوشمند است و وزن ایده آل شما ، کمبود یا اضافه وزن ، کالری مورد نیاز شما و ... را محاسبه می کند و به شما ارائه می دهد و به شما پیشنهاد می کند که چه نوع رژیمی را دریافت کنید .


- این برنامه دارای انواع تست های سلامتی مثل شاخص توده بدنی (BMI) ، چربی بالاتنه ، استخوان بندی و ... است که می تواند به شما در به دست یافتن وزن ایده آل تان ، کمک به سزایی کند .


- قدم شماری که به شما کالری سوزانده شده ، تعداد قدم و ... را ارائه می دهد . (اندروید 4.4 به بالا)


- بیش از 300 نکته گلچین شده در زمینه مد و سلامتی که بر اساس ویژگی های مثل جنسیت ، سن و ... شما غربال شذه اند تا شما آن را مطالعه کنید.


این برنامه ، به جرئت ، تمامی چیزهایی که برای دست یافتن شما به وزن ایده آل تان نیاز است را به شما ارائه می دهد !


همه و همه این ها در یک برنامه با طراحی بسیار زیبا به شما ارائه داده م

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید