تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: رونمایی ال‌جی از Stylus 2
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حالی که رفته رفته به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا نزدیک می‌شویم، شرکت ال‌جی در نهایت تعجب از فبلت جدید خود Stylus 2 رونمایی کرد. این پرچمدار در واقع ادامه‌دهنده راه جی 4 استایلسی خواهد بود که سال گذشته به بازار عرضه و با استقبال خوب کاربران هم روبرو شد. هر دو دستگاه یادشده از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی بهره می‌برند اما استایلس 2 با ضخامت 7.4 میلی‌متر و وزن 145 گرم، باریک‌تر و سبک‌تر از G4 Stylus با ضخامت 9.4 میلی‌متر و وزن 163 گرم خواهد بود. با این وجود، این کاهش ضخامت منجر به حذف امکان استفاده از فضای ذخیره‌سازی جانبی نشده است.


[تصویر:  rtjgen22ejavezm0qcq9.jpg]

در کنار مشخصه‌های یادشده، بهره‌مندی از باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، اندروید 6.0، پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هوشمنداست.

قلم جدید استفاده شده در این فبلت که ال‌جی از آن با عنوان Pen یاد می‌کند از سَری با پوشش نانو بهره می‌برد که در مقایسه با قلم پیشین که از سر لاستیکی بهره‌مند شده بود از دقت بالاتری برخوردار شده است. یکی از قابلیت‌های جدید، فونت ویژه خطاطی است که به کاربر امکان استفاده از این قلم به عنوان یک خودنویس دیجیتالی را خواهد داد.

در صورتی که قلم یادشده در کنار گوشی و در سر جای خود نباشد، هشداری روی صفحه گوشی نقش خواهد بست تا کاربر سریعا از نبود قلم باخبر شود. این دستگاه هوشمند جدید ال‌جی به دوربین 13 مگاپیکسلی و البته جانمایی ترکیب کلیدهای خاموش و روشن و تنظیم صدا در قسمت پشتی نیز تجهیز شده است.

استایلس 2 در سه رنگ سفید، قهوه‌ای و دودی در کنگره جهانی موبایل سال 2016 پیش روی بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده اما انتظار می‌رود شاهد حضور این فبلت هوشمند در بازار میان‌رده‌ها باشیم.
منبع آی تی ایران