تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: بازی شنل قرمزی +دانلود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این برنامه شامل داستان آشنای دوران کودکی مادران حال "شنل قرمزی" به همراه قصه گویی صوتی و المان های متحرک می باشد. پویا سازی محیط داستان به همراه صدا، جذابیت این داستان زیبا را دوچندان کرده است. همچنین در کنار داستان دو بازی سرگرم کننده نیز برای کودکان شما قرار داده شده است.

[تصویر:  1tfqphmg26fuesvr4jsc.png]

جورچین به تکرار قصّه و افزایش تمرکز کودکان جهتِ حل مساله به تثبیت داستان کمک کرده و در نهایت موجب افزایش خلاقیت و غنی‌ شدن گنجینه داده‌های آنها می گردد. علاوه بر این، جهتِ تقویت حافظه تصویری، بازی کارت ها، در روندی رو‌ به رشد، از ساده به دشوار طراحی شده است.


داستان های کودکی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر شخصیت کودکانمان در آینده بوده و یکی از پارامترهای اساسی در ایجاد تفکر خلاق است. کودکانمان از سن 3 تا 5 سالگی به وادی جدید خیال پردازی پا می نهند. جهت دهی و آموزش صحیح تخیل، به دلبندانمان یکی از عوامل حیاتی در موفقیت های آینده آنان است. آنچه کودکان به وسیله داستان می آموزند، با سرعت بیشتری فراگیری شده و دارای تاثیر عمیق تری بر ذهن است.


این مجموعه برای افزایش قدرت یادگیری و همچنین پرورش خلاقیت کودکان بسیار مفید می باشد. از کودکان خود بخواهید با دیدن تصاویر، بخشی از داستان که در ارتباط با آن است را تعریف کرده و در انتها درس اخلاقی مهم آن را برایتان بازگو کند.


با توجه به دغدغه های امروزی ما مادران و در کنار آن نگرانی از تاثیر بازی ها بر دلبندانمان، بازی های طراحی شده در این مجموعه، به گونه ای است که علاوه بر سرگرمی کودکانمان، آموزش های مناسب با سن آنان را نیز در بر می گیرد.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید