تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ثبت الکترونیکی ورود غیرمجاز خودرو به محدوده زوج و فرد تهران از 22 فروردین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ثبت هوشمند و الکترونیکی تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد به وسیله دوربین از 22 فروردین ماه آغاز و نیروهای پلیس کنترل کننده ورود غیرمجاز به این محدوده از سطح شهر تهران حذف می شوند.

[تصویر:  3cp7_khalaf.jpg]

سردار سیدتیمور حسینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 130 دستگاه دوربین نظارت و ثبت تخلف در ورودی ها و برخی تقاطع های داخلی محدوده زوج و فرد نصب شده است تا اعمال جریمه متخلفین به صورت مکانیزه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده دوربین های ثبت تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک نیز به ثبت پلاک خودروهای متخلف در حال تردد در محدوده زوج و فرد خواهند پرداخت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا به قانون احترام بگذارند و از ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد جلوگیری کنند.

مرحله اول طرح کنترل الکترونیکی محدوده زوج و فرد از ابتدای اسفند سال گذشته با استفاده از 113 دوربین نظارتی ثبت و کنترل آغاز شد.

پیش از این قرار بود مرحله دوم این طرح از اردیبهشت ماه امسال با استفاده از 125 دوربین در معابر ورودی و 50 دوربین در محدوده داخلی زوج و فرد با هدف ثبت تخلفات اجرایی شود.