تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دانلود برنامه ***رژیم دوکان***
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در این اپ (برای نسخه اپل persian dukan را در اپ استور جستجو کنید) شما خلاصه ای از کتاب دکتردوکان، نکات مهم رژیم معروف فرانسوی ها، برنامه ریز و محاسبه گر رژیم، نمودار های وزن، BMI، چی بخوریم چی نخوریم و از همه مهمتر بیش از صد و پنجاه دستور غذای عالی و ساده و مناسب هر مرحله رژیم را در دسترس خواهید داشت.

[تصویر:  mkqfe6slamyn9csq8hv0.png]
سه دهه پیش، دکتر دوکان بنای اولیه رژیم خود را گذاشت ولی در سال ۲۰۰۰ با انتشار کتاب خود که امروزه به ۱۴ زبان دنیا نیز قابل دسترسی است، مشهور شد. ۵ سال پیش انتشار این کتاب در آمریکا ان را از رژیم اروپایی‌ها به تمام دنیا تسری داد و این نسخه جدید را مرکز توجه‌ها نمود. مبنای رژیم، کاهش کربوهیدرات و چربی دریافتی و تمرکز بر مصرف پروتئین و سبزیجات طی مدت کاهش وزن است. یکی از ویژیگی های منحصر به فرد این رژیم، دوران رها سازی است که موجب سازگاری بدن با وزن جدید و عدم برگشت میشود. ویژگی دیگر این رژیم گرسنگی نکشیدن و نیز عدم نیاز به کالری سنجی و وزن کردن غذا است.



هدف اصلی ما کمک به هموطنان جهت کاهش وزن و رسیدن به سلامتی بیشتر است. تقریبا بیشتر بخش های ضروری اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده ولی برای استفاده از بعضی قسمت ها نظیر دستور غذا ها بایستی حق اشتراک سالیانه بخرید. نگران نباشید. اشتراک سالیانه ما کمتر از قیمت یک ششلیک مشتی یا یک جلسه نیم ساعته مشت و مال است ?


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید