تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دانلود برنامه **خوش استیل:لاغری و تناسب اندام**
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با چند سوال ساده شروع می کنیم؛ آیا چاق یا لاغر هستید؟ آیا تا به حال، با خود دربارۀ رژیم گرفتن اندیشیده اید؟ آیا با خود فکر کرده اید که رژیم گرفتن سخت است و طاقت خوردن سالاد و انواع غذاهای گیاهی و ... را ندارید؟ رژیم گرفته اید ولی موفق نبوده است؟ آیا پس از رسیدن به وزن ایده آلتان، وزنتان دارای ثبات نبوده است و بعد از چند هفته بازگشته است؟

[تصویر:  0c3etnlkymz82rer02rm.png]
خوش استیل هم مثل خیلی از رژیم های غذایی دیگر به شما غذا ارائه می دهد، ولی یک نکتۀ حائز اهمیّت در رژیم غذایی خوش استیل وجود دارد که در دیگر برنامه های غذایی آن را نمی بینید؛ در رژیم غذایی خوش استیل، این شما هستید که غذای  رژیم تان را انتخاب می کنید. یعنی می توانید از کباب کوبیده در این رژیم بخورید، تا پیتزا و انواع خورش و ...


داده های آماری نشان می دهد رژیم های غذایی که علاقه و میل شخص در آنها در نظر گرفته می شود و این علاقه و میل، پایه و اساس رژیم غذایی می باشد، نه تنها لذت بخش هستند بلکه نتایج رضایت بخشی نیز دارند.


به همین دلیل ما به فکر ساخت نرم افزار خوش استیل افتادیم که بتوانیم خدمتی به مردم کشورمان کرده باشیم، سلامت آن ها را بهبود بدهیم و باعث خوش حالی و افزایش اعتماد به نفس آنان شویم. برنامه ای که همیشه و درون گوشی همراه شما، با شماست.



لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید