تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: بازی *بچه حیوانات فانتزی*+دانلود 9000تومان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روزی روزگاری در سرزمینی دور، قورباغه پادشاه تصمیم به افتتاح یک پارک برای بچه حیوانات جادویی گرفت به طوری که آن‌ها بتواند توسط صاحبان جدید و مهربان خود، مورد توجه و مراقبت قرار بگیرند. اما او نمی‌تواند این کار را به تنهایی انجام دهد، برای همین به کمک شما نیاز دارد. به درخواست او برای کمک جواب دهید و در مورد بچه حیوانات فانتزی به او کمک کنید.

[تصویر:  ow76eodktrue074o0ciw.png]

بچه حیوانات جادویی به کمک شما نیاز دارند

به دنبال اولین گام‌هایتان به عنوان شاگرد جادوگر، تصمیم در مورد اینکه برای مهمانان جادویی خود جا و غذا فراهم کنید بر عهده شماست. مطمئن شوید که هیچ کم و کسری ندارند و آب و غذای تازه همیشه در اختیارشان است. آن‌ها همینطور به محبت و نوازش زیادی نیاز دارند. بدتر از همه، حیوانات کوچک‌تر توسط جادوگر شیطان‌صفت طلسم شده‌اند و شما باید افسون درست را برای درمان کردن آن‌ها پیدا کنید.

با اژدهایان، تک‌شاخ‌ها، ققنوس‌ها و غیره بازی کنید

در طول درمان، بچه حیوانات فانتزی به محبت و فعالیت‌های زیادی نیاز خواهند داشت. به آن‌ها غذا بدهید، رسیدگی کنید و با دکوراسیون‌های جدید، قفس آن‌ها را تزئین کنید تا احساس راحتی و آسودگی کنند. فقط مهمانان درمان‌شده و خوشحال خواهد توانست یک خانه جدید با یک شوالیه، یک جادوگر و یا شاید یک پادشاه پیدا کنند.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید