تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دانلود بازی *هوش سیاه | باقلوا + آفتابه*
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خاص ترین و پر رمز و راز ترین بازی ساخته شده پارسی  . تا اخر بخونید . این بازی با مراحلی غیر معمولی  و تغریبا آسون اما زیاد باعث افزایش راندمان فکری و هوش شما میشه با حل کردن هر مرحله از 800 مرحله ذهن شما دچار  چالش جدید تری میشه و به دلیل بر خورد با سوالات آسون و یا سخت باعث باز شدن ذهن شما میشه ، به طور خلاصه سیستم این بازی به این صورت هست که ذهن شما رو به هرجایی میبره و مغز شما رو به یک چالش واقعی چند منظوره میکشونه که این برای اولین بار طی تحقیقات 10 ماهه آزمایشگاه سیمرغ انجام شده
[تصویر:  gbt0ixfnppqoodlprk9z.png]

شما میتونید رتبه داشته باشید امتیاز بگیرید رتبه های دیگران رو ببینید و با افراد باهوش بیشتر آشنا بشید و در یک رقابت جذاب توانایی های ذهنی خودتون رو با بقیه به رقابت بگذارید . توجه کنید بعد از گذراندن 800 مرحله هوش شما هوش قبلی شما نیست و این یک افتخار برای آزمایشگاه سیمرغ هست .


شاید بگید بعضی مراحل سوالات با جواب همخانی نداره اما این راز مفهومی و چالشی بودن هوش سیاه هست که این بازی رو متفاوت تر از تمام بازی های کلمات دنیا کرده چون در این بازی ذهن شما کاملا گیج میشه و قدرت پیشبینی رو از دست میده و این باعث میشه مغز شما حداکثر توان خودشو به کار بگیره . درست مثل یک ورزش ، ذهن شما مرحله به مرحله قویتر میشه . در نهایت اگر حتی دو دقیقه روی هر مرحله فکر کنید و سی ثانیه روی جواب و رابطه ی جواب با سوال کافیه . خسته نشید زود نا امید نشید تحمل کنید و فکرتون رو متمرکز کنید تا مغز شما کنترل رو بدست بگیره .


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید