تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دانلود برنامه *ادبیات جامع کنکور*
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
- اپلییکشن شامل دو کتاب مجزا با برنامه پرداخت درون برنامه ای است که به درخواست کاربران برای سهولت استفاده در یک مجموعه قرار گرفته است.
قسمت واژگان ادبیات دوم سوم و پیش رایگان و دو قسمت دیگر فروشی است.
شامل:
ادبیات دوم
ادبیات سوم
ادبیات پیش دانشگاهی

زبان فارسی دوم
زبان فارسی سوم

[تصویر:  58ejku3oz7its3zvc80w.png]
" گروه آموزشی تسلا" متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه شهید بهشتی با هدف ارائه ی خدمات آموزشی و تحصیلی و همچنین مشاوره در زمینه ی کنکور کارشناسی ایجاد شده است. تالیف کتاب های آموزشی انتشارات گاج، قلم چی، خیلی سبز و... و سابقه ی تدریس در آموزشگاه های معتبر از جمله سوابق اعضای این گروه می باشد.
یکی از مشکلات پیش روی دانش آموزان تنوع زیاد کتاب های آموزشی و سردرگمی و خستگی و نتیجتا باعث این تصور در آنها خواهد شد که برای کسب رتبه ی مطلوب باید حجم مطالعه بالا باشد، که در نهایت باعث دلسردی و رضایت به نتیجه ی نامطلوب می شود. مجموعه ای که پیش رو دارید بر اساس یادداشت برداری های تک رقمی و دورقمی های کنکور است که با کتاب های کمک آموزشی منتخب در بازار تکمیل شده و نیاز شما دانش آموزان به منابع مختلف برای امتحانات مدرسه و کنکور را رفع میکند. مسلما این اثر بدون اشکال نخواهد بود. برای گزارش ایرادات برنامه و یا ارائه ی نظرات و پیشنهادات ازطریق ایمیل Tesla.edu.group@Gmail.Com با ما تماس بگیرید.
در صورت حمایت کاربران محترم مارکت بازار از برنامه امیدواریم به زودی خدمات نوین و ارزنده ای بر بستر سیستم عامل اندروید ارائه کنیم.


دسترسی‌ها

com.tesla20.adabiyat.permission.C2D_MESSAGE
دریافت اطلاعات از اینترنت
یافتن حساب‌ها در دستگاه
کنترل لرزش
ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
مشاهدهٔ اتصالات شبکه
پرداخت از طریق بازار
دسترسی کامل به اینترنت
خواندن وضعیت تلفن و شناسه
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید