تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: سنجش میزان اعتیاد شما به گوشی هوشمندتان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
احتمالا بارها با این صحنه مواجه شده اید که در یک جمع دوستانه همه افراد به جای صحبت با یکدیگر سرهای خود را پایین انداخته اند و مشغول کار با تلفن هوشمند خود هستند. اعتیاد به تلفن همراه یکی از مواردی است که در حال گسترش است و می تواند آفت های مخصوص به خود را همراه داشته باشد.
[تصویر:  snvm_b2.png]

اپلیکیشن BreakFree برای ارزیابی اعتیاد شما به تلفن هوشمندتان طراحی شده و با اندازه گیری میزان زمانی که صرف دستگاه دیجیتالی خود می کنید، شما را از شدت اعتیادتان مطلع می کند.
[تصویر:  652n_b3.jpg]

این برنامه با جمع آوری اطلاعاتی از زمان صرف شده در اپلیکیشن ها، تعداد باز کردن قفل دستگاه و زمانی که صرف مکالمه می شود، نمره ای به نام Addiction Score را تخمین می زند و هرگاه که احساس کند این نمره وارد مرز خطرناکی شده به شما هشدار می دهد.

[تصویر:  0ag5_b4.jpg]

اپلیکیشن BreakFree به کاربر اجازه می دهد تا زمان های خاصی را تنظیم نماید تا در آن بازه هیچ مزاحمتی از سوی تلفنش را شاهد نباشد. اپلیکیشن به صورت خودکار صدای اعلام ها را قطع می کند، دسترسی به اینترنت را می بندد، تماس های دریافتی را ریجکت می نماید و در نهایت به صورت خودکار به پیامک ها پاسخ می دهد. این برنامه جالب رایگان است، اما اگر بخواهید از میزان کارکرد خود با موبایتان آمار دقیق تری در اختیار داشته باشید باید از نسخه پولی آن با قیمت ۱٫۹۹ دلار استفاده کنید.

[تصویر:  u5mz_b1.jpg]

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید