تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: بازی Pinball Sniper به سبک جدید+لینک دانلود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ینبال یکی از بازی های بسیار قدیمی است که ریشه هایش به سال ها قبل از ظهور بازی های رایانه ای بر می گردد؛ حتی زمانی که هنوز برق به خانه های مردم نیامده بود.
[تصویر:  wi7o_pinbal1.jpg]

این بازی که زمانی جز سرگرمی های رومیزی محبوب در میان مردم بوده، این روزها نیز همچنان از سرگرمی های محبوب به حساب می آید و با ورود به دنیای دیجیتال، هنوز هم طرفدارانش را حفظ کرده.

Pinball Sniper از Ketchapp مدرن ترین حالت این بازی قدیمی است که به تازگی برای پلتفرم موبایل عرضه شده است.

[تصویر:  1p92_pinbal2.jpg]

Pinball Sniper همان پینبال کلاسیک است، با این تفاوت که گیم پلی آن دست خوش تغییراتی شده و از آن حالت قدیمی فاصله گرفته. اگر با قواعد بازی آشنا باشید، می دانید که هدف در پینبال جلوگیری از رد شدن توپ از بین جفت باله های زمین بازی است.


با این حال در Pinballl Sniper هدف دیگری هم به گیم پلی اضافه شده و آن هم چیزی نیست جز نشانه گیری الماس های سرخ رنگ. در بازی جدید کچ اپ باید قبل از اتمام زمان، تا می توانید الماس ها را با ضربات باله ها نشانه بگیرید و آنها را خرد کنید.

[تصویر:  z3hy_pinbal3.jpg]
هر قدر الماس هایی که خرد می کنید بیشتر باشند، امتیازات شما هم در جدول رده بندی جهانی بازی بالاتر خواهد رفت. Pinball Sniper در ظاهر بازی ساده ای است، اما نشانه گیری در آن حقیقتا مشکل است.

شاید همین سختی باعث شود که برای جابجایی رکوردهایتان به تکاپو بیفتید و نهایت تلاشتان را برای کسب بالاترین امتیاز به خرج دهید. Pinball Sniper را می توانید به رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید دانلود کنید.

[تصویر:  0m82_pin.png]

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید