تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت و سئو و افزایش ترافیک وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید


طبق آمار گرفته شده در سال های اخیر شاهد ترافیک چشمگیری در وب سایت ها بوده ایم .
شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در ترافیک سایت ایجاد کرده اند .
از طرفی تلفن همراه منبعی تاثیر گذار در بالابردن ترافیک وب سایت می باشند . بسیاری از مشتریان در جستجو در گوگل برای خرید محصولات خود استفاده می کنند .بوسیله سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید بازاریابی داشته باشید . در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید برای بالابردن ترافیک و رتبه گوگل بک لینک عامل قدرتمند و تاثیرگذاری است .
در گذشته گوگل فریب لینک های اسپم شده را می خورد و وب سایت و محتوا را در بالاترین سطح گوگل نشان می داد اما در حال حاضر تغییر کرده است و از الگوریتم های جدید استفاده می کند و لینک هایی که اسپم شده را از بین می برد و در گذشته برای افزایش مشتری و کسب و کار موتورهای جستجو بهترین ابزار به شمار می رفت و اکنون نیز همین روال ادامه دارد
. نکته دیگری که در طراحی سایت مهم می باشد جلب رضایت کاربر می باشد و برای اینکه دارای کسب و کاری پایدار باشید می توانید به مشتریان خود تکیه کنید و با توجه به این موضوع که با بالا رفتن پنج درصد مشتری با افزایش بیست و پنج درصدی سود همراه خواهد بود.با قرار دادن مطالب مرتبط مربوط به کار و حرفه خود می توانید انتظارات کاربر و بازدید کننده وب سایت خود را فراهم کنید و ظاهر وب سایت نیز می تواند نتیجه معکوس داشته باشد . پس درلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دقت زیادی کنید . اگر تعدا کاربران در وب سایت پایین باشد رفته رفته رتبه سایت کاهش پیدا می کند و با دوری از گزافه گویی در سایت می توانید رضایت کاربران را جلب کنید . امروزه تلفن همراه نیز به منبعی با سرعت زیاد برای مرور اینترنت تبدیل شده است و روز به روز صاحبان تلفن همراه هوشمند در حال افزایش می باشد و جستجو در گوشی هوشمند از کامپیوترهای رومیزی بیشتر شده است .