تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: نکاتی مهم در راستای طراحی سایت ارزان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نکاتی مهم در راستای طراحی سایت ارزان


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید طراحی وب سایت ارزان را با طراحی سایتی ضعیف و بدون امکانات اشتباه نگیرید . برخی از شرکت های طراحی اقدام به ارائه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ارزان با امکاناتی مناسب در بازار می نمایند . برخی از امکاناتی که در طراحی سایت ارزان وجود دارند در طراحی های حرفه ای نیزبه چشم می خورند.
تائیدیه W3C :
از شرکت طراحی وب بخواهید برای وب سایت شما از تائیدیه W3C استفاده نماید . موتور های جستجو به ایندکس کردن و بررسی وب سایت هایی که در طراحی سایت خود استاندارد های طراحی وب سایت را رعایت نموده اند علاقه بیشتری نشان می دهند . در کل می توان گفت رعایت استاندارد ها باعث تسریع روال ایندکس شدن وب سایت شما می گردد.
متا تگ ها :
متا تگ ها در طراحی وب سایت ارزان بسیار مهم می باشند . برای هر یک از صفحات سعی کنید طبق موضوع صفحات ، متنی مرتبط در توضیحات آن قرار دهید . در بعضی از شرکت ها برای طراحی سایت ارزان قیمت از متنی کلی در مورد کلیات وب سایت برای تمامی صفحات به صورت یکسان استفاده می کنند .
تگ عنوان :
یکی از مهم ترین تگ ها در طراحی وب ارزان قیمت ، تگ عنوان می باشد . این تگ می بایست بر اساس موضوع هر صفحه وب سایت انتخاب شود . هم چنین از تکرار یک عنوان برای چندین صفحه جدا خود داری نمایید .
CSS :
استفاده از CSS یا فایل شمایل ظاهری موجب سهولت و تسریع تغییر ظاهر و مدیریت وب سایت شما در طراحی سایت ارزان می شود . علاوه بر این استفاده از css باعث بارگذاری سریع تر صفحات وب سایت شما نیز می شود . فرم تماس با ما : شرکت طراحی سایت مورد نظر شما می بایست در طراحی وب سایت جایگاهی ویژه برای فرم تماس با ما در نظر بگیرد . زیرا این فرم بهترین راه ارتباط و تعامل با کاربران وب سایت شما می باشد .