تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: نسل جدید کانسپت برقی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  xmerc-b-001.jpg]  
نسل جدید کانسپت برقی بنز بیشتر از یک خودرو برقی است .

   این فقط یک گرم کردن برای این نوع خودرو برقی است ک کمپانی بنز شروع آن را برای این دهه زده است . این خودرو مشابه سری i بی ام و است که رقیبی همیشگی برای بنز بوده است . نسل EQ اسم جدید خودروهای برقی برای مرسدس است ، این اسم شبیه IQ برای انسان است به طوریکه می توان اسم این نسل را موتور های الکتریکی هوشمند گذاشت .

[تصویر:  x-mercedes_eq_02.jpg]

   کمپانی دایملر (مرسدس) مدتهاست ک طرح های سبز را جایگزین کرده است از نمونه های قبل این عنوان می توان به blue motor efficiency یا همان خاصیت موتور ابی را نام برد . این اتاق یک پلت فرم با مقیاس واقعی و کامل است که با قدرت باتری زیاد ،راحتی و لوکس بودن کاملتر می شود 

[تصویر:  x-mercedes_eq_03.jpg]

   نسل EQ یک کانسپت است اما در بالاترین رده بندی خودروهای الکتریکی قرار گرفته مانند سری i بی ام و .... بدنه این خودروها از مواد سبک و پیچیده ای ساخته شده تا هم در مصرف باتری و هم در وزن مقرون به صرفه باشد .ترکیبی از استیل ، آلومینیوم و فایبرگلاس که این ترکیبات بیشتر در صنعت هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد .  باتری ها از جنس سلولهای لیتیومی هستند که ساخت خود کمپانی دایملر است .

[تصویر:  x-mercedes_eq_05.jpg] 

   اکنون این خودرو مرسدس رقیب خوبی برای تسلا است . کمپانی بنز می خواهد از سقف این ماشین برای ذخیره انرژی خورشیدی در طول روز استفاده کند . سیستم شارژ وایرلس باعث شده برای رانندگی در ۱۰۰ مایل شما کمتر از ۵ دقیقه خودروی خود را شارژ کنید . همچنین این کمپانی در حال مذاکره با شرکت نوکیا برای ساخت و خرید یک نقشه قدرتمند برای سیستم مسیریابی سریع و خدمات geo و ارتباط با بقیه ماشین ها است .  

منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید