تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: مراحل جراحی زیبایی سینه برای بزرگ کردن سینه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در ابتدا برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید فرد بیهوش شده . قبل از اقدام به جراحی زیبایی سینه به بیمار دارویی تزریق خواهد شد که در هنگام عمل راحت باشد .برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می توان از بیهوشی عمومی استفاده کرد و یا داروهای خواب آور به بیمار تزریق کرد .
در مرحله بعدی از جراحی زیبایی سینه برش جراحی در قسمت هایی زده خواهد شد که خیلی مشخص نباشد و می توانید با جراح سینه راجع به محل برش صحبت کنید .برش های جراحی زیبایی سینه شامل برش زیر سینه , برش در زیر بغل , برش دور هاله سیه .برای انتخاب نوع برش در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید باید نوع پروتز مشخص شود و به انتخاب شما بستگس دارد که به چه اندازه سینه های خود را بزرگ کنید و به شکل سینه بستگی دارد .[تصویر:  porotez.png]
در مرحله بعد در جراحی زیبایی سینه انتخاب پروتز سینه می باشد که نوع و شکل و اندازه سینه یک مسئله مهم می باشد . در این مرحله که از مهمترین مراحل لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می باشد با پزشک جراح خود بحث و گفتگو کنید و نظرات خود را اعلام کنید .
علاوه بر اینکه شما در انتخاب نوع و شکل و اندازه پروتز نظر می دهید اندازه و شکل سینه بیمار و آناتومی سینه و همچنین قابلیت ارتجاعی پوست مهم می باشد .
برای داشتن سینه ای زیبا و خوش فرم باید مراحل بالا به درستی طی شود .تا بتوان به نتیجه عالی دست پیدا کرد .