تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: معرفی دبی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  dubai_intro.jpg]

دبی شهری است در حاشیه خاورمیانه که در ادامه ی آن صحرا قرار دارد و زیباترین و هیجان انگیز ترین مناظر و تفریحات را میتوان در انجا یافت . برج های بلند ، بزرگترین پارک های آبی ، اکواریوم و دلفیناریوم ها ، جزیره ای به شکل نخل با شن های سفید ،پیست اسکی سر پوشیده با برف طبیعی ، بازار ها و مال های فراوان و بزرگ با قیمت های بسیار مناسب برای خرید.دبی شهری است که حتی در زمستان هم می توان از ساحل و آفتاب آن استفاده کرد و در دریای زیبا می توان از تفریحات آبی استفاده کرد . هزینه خوراک قیمت متوسط دارد که میتوان از فست فود های زنجیره ای با قیمت مناسب تری استفاده کرد .قیمت تاکسی گران هست و فقط برای استفاده خانوادگی مناسب است و میتوان از مترو استفاده کرد.

دمای هوا در تابستان به 40 درجه میرسد و دمای آب در تابستان دبی به 37 درجه میرسد و بهتر است برنامه سفر به دبی را برای تابستان و فاصله بین خرداد ماه تا مهر ماه نگذارید زیرا فقط میتوانید از مراکز خرید استفاده کنید.

دمای هوا درزمستان میانگین 23 درجاه و در شب به 14 درجه میرسد بنابراین در زمستان دبی نیازی به لباس گرم ندارید و هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهید کرد . ما سفر به دبی ستاره پر زرق و برق خاور میانه را در فواصل سردتر پیشنهاد میکنیم.

[تصویر:  dubai1.jpg]

منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید