تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: هتل مجلل درویشی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  hotel-darvishi-5.jpg]

هتل مجلل درویشی در سال 1391 در حضور معاونان و مدیران محترم گردشگری به طور رسمی بعد از 8 سال تلاش برای بی نقص بودن آن  افتتاح گردید . هتل مجلل دوریشی در 23 طبقه که 16 طبقه آن جهت اقامت و الباقی طبقات آن را سالن های کنفرانس و خدمات رفاهی و رستوران ها در بر گرفته است که با رعایت اصول جهانی هتل سازی و با در نظر گرفتن شئونات هم جواری با بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ساخته شده است .

[تصویر:  hotel-darvishi-1.jpg]

[تصویر:  hotel-darvishi-2.jpg]

هتل درویشی با تقریبآ 2300 متر زیر بنا  دارای اولین سیستم هوشمند bms است . از دیگر ویژگی هتل درویشی میتوان به سوئیت های پنت هاووس که دارای سونای خشک داخل اتاق نام برد و دیگر امکانات مشاء هتل سالن های همایش و کنفرانس ، رستوران های ارغوان و فیروزه و دیپلمات و آتریوم  و روف گاردن زیبا  و بازارچه و سالن ورزشی و مجموعه آبی و لابی مجلل آن را نام برد.

[تصویر:  hotel-darvishi-3.jpg]

در حال حاظر هتل مجلل درویشی یکی از پر استاندارد ترین هتل های کشور میباشد که دارای اتاق های سری اکونومی در طبقات یکم تا سوم و اتاق های استاندارد در طبقات سوم به بالا و سویت های فصل و اتاق هایی با طراحی علایق و سلیقه های ملل مختلف دنیا و اتاق های لاکچری و پنت هاووس و سویت های بیزینس می باشد.

[تصویر:  hotel-darvishi-4.jpg]

آدرس هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان مشهد مقدس که منتهی به حرم امام رضا و حدفاصل خیابان امام رضا 24و26 میباشد که فاصله تقریبی پیاده روی تا حرم 15 الی 20دقیقه میباشد .

منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید