تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: چگونگی کاهش هزینه ها در طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید



وقتی که تصمیم به لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می گیرید قبل از هر کاری می بایست هزینه را محاسبه نمایید و طبق آن فرآیند طراحی سایت را شروع نمایید . دراین مقاله به بررسی ترفند هایی برای کاهش این هزینه ها می پردازیم .
محاسبه و برآورد هزینه های لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید :
قبل از شروع راه اندازی یک وب سایت میزان هزینه ها را به کمک توسعه دهندگان وب سایت محاسبه نمایید . با مشورت با اعضای پروژه تصمیم و هدف نهایی از طراحی سایت را تعیین کنید . در اصل با شناخت افراد و مشخص نمودن هزینه طراحی وب سایت و تصمیم نهایی توسط تمام تیم لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، هزینه ها تا حد بسیاری کاهش خواهند یافت .
برنامه ریزی برای وب سایت :
برای برقراری ارتباط با توسعه دهندگان وب سایت می بایست شخصی را در نظر بگیرید ، هم چنین می توانید برای مدت زمان پروسه طراحی سایت و تعداد جلسات ملاقات ، برنامه ریزی داشته باشید .
تعیین اهداف و ایده پردازی :
برای وب سایتی که قصد دارید طراحی نمایید می بایست ایده پردازی کنید و با مشخص نمودن اهدافتان مرحله به مرحله جلو بروید و هزینه های طراحی وب سایت تان را کاهش دهید .
مطالب محتوای وب سایت :
مطالب موجود در یک وب سایت بسیار حائز اهمیت می باشند . هر چه مطالب موجود در وب سایت تان مفید تر و به روز تر باشد وب سایتی پر معنا تر خواهید داشت و هزینه طراحی سایت تان کاهش خواهد یافت .
سازماندهی مطالب سایت :
وب سایتی که طراحی می نمایید می بایست طبق توابع خاصی باشد و نیز طبق واژه های کلیدی سازماندهی شده باشند . لذا هر فعالیتی که درباره وب سایت انجام می دهید ، به خصوص در صفحه درباره ما را بسیار دقت کنید ، این امر که آدرس و شماره های تماس خود را به درستی وارد نموده باشید و محتویات به درستی سازماندهی شده باشد بسیار مهم می باشد . با سازماندهی صحیح هزینه ها رفته رفته کاهش می یابند .