تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: هتل لوکس و 5 ستاره رویال کلیف در پاتایا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر در سفر به شهر پاتایا به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های این شهر هستید پیشنهاد ما به شما هتل لوکس و 5 ستاره رویال کلیف می باشد. این هتل که تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی حدود 2 ساعت فاصله دارد شامل 4 هتل 5 ستاره رویال کلیف بیچ، رویال کلیف گرند، رویال کلیف بیچ تراس و رویال وینگ سوئیت اند اسپا می باشد که در یک مساحت 26 هکتاری ساخته شده اند. این هتل که از بهترین هتل های پاتایا برای دوران ماه عسل می باشد در مجموع 1020 اتاق و سوئیت در 15 تیپ مختلف به همراه امکانات مدرن و پیشرفته را فراهم کرده است.

[تصویر:  royal_cliff_hotels_group_pattayabestgasht-qpr.jpg]

1020 واحد اقامتی هتل به سبک مدرن و تایلندی دکور شده اند و چشم اندازی از دریا و یا کوهستان ارائه می دهد که مهمانان می توانند در بالکن اختصاصی واحد خود در کنار نوشیدن چای و قهوه از مناظر زیبای اطراف خود لذت ببرند. تلویزیون تصاویری با کیفیت اچ دی پخش می کند و حمام اختصاصی با وان و دوش در دسترس است. همچنین قابلیت استفاده از اینترنت وای فای پر سرعت به امکانات اتاق ها اضافه شده است. تهویه مطبوع، حوله، دمپائی، سشوار، لوازم بهداشتی، تلفن آی دی دی، گاوصندوق، میز کار، بخچال، آب معدنی، سیستم IPTV و تختخواب های راحت از دیگر تجهیزات اتاق ها و سوئیت های هتل ۵ ستاره رویال کلیف پاتایا می باشد.

[تصویر:  royal_cliff_hotels_group_pattaya7bestgasht-qpr.jpg]

هتل رویال کلیف تایلند دارای امکانات تفریحی متعددی است به طوری که اصلا نیاز نیست مهمانان برای استفاده از این تفریحات از هتل خارج شوند. این هتل دارای ۷ استخر برای بزرگسالان و کودکان است و برای علاقه مندان به ورزش تنیس نیز ۷ زمین در نظر گرفته است. در پایان روز برای رفع خستگی ناشی از تفریح و یا کار، استفاده از دو مرکز اسپا با خدمات متنوع می تواند مثمر ثمر باشد. ۲ ساحل اختصاصی نیز برای تفریح مهمانان موجود است و ۲ زمین اسکواش، مرکز تناسب اندام، کلوب کودکان، اتاق بخار، سونا و اتاق بازی از دیگر امکانات فراهم شده توسط هتل رویال کلیف پاتایا می باشد. همچنین برای دوستداران آشپزی تایلندی، کلاس هایی فراهم شده تا حین سفر و تفریح این هنر را بیاموزند.

[تصویر:  royal_cliff_hotels_group_pattaya3bestgasht-qpr.jpg]

این هتل دارای ۱۱ کافه و رستوران می باشد که در آن ها انواع غذا های هندی، ایتالیائی، کبابی، دریائی، بین المللی، تایلندی، چینی و ژاپنی سرو می شود و که در آن ها می توان مطابق با ذائقه خود غذا انتخاب کرد. همچنین انواع دسر، نوشیدنی و تنقلات نیز در این رستوران ها ارائه می شود. منوی مخصوص کودکان نیز موجود است.

[تصویر:  royal_cliff_hotels_group_pattaya2bestgasht-qpr.jpg]

پارکینگ اختصاصی، دسترسی به اینترنت وای فای، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، خدمات گردشگری، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، خشکشوئی، فکس و کپی، شاتل فرودگاه، تهویه مطبوع، سرویس شاتل، فروشگاه، سالن زیبائی، صندوق امانات، آسانسور، سوئیت عروس، امکانات اتاق وی آی پی، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از جمله خدمات و امکانات تفریحی رویال کلیف پاتایا می باشد. پرسنل هتل به زبان های چینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، کره ای، ایتالیائی، انگلیسی و آلمانی تسلط دارند و با مهمانان برخوردی شایسته و محترمانه دارند.

[تصویر:  royal_cliff_hotels_group_pattaya5bestgasht-qpr.jpg]