تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: معرفی جزیره موریس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  mauritius-intro.jpg]

جزیره موریس چهارمین جزیره بزرگ دنیا میباشد که قاره آفریقا در قسمت غربی آ« و اقیانوس هند در قسمت شمالی آن واقع شده است جمهوری موریس شامل جزایر آگالگا و جزایر کارگادوس کاجوس و رودریگوس می باشد جمعیت 1350000نفر حدودآ میباشد که مرکز آن پورت لوئیس با 165000نفر و مساحت آن 2040 کیلومتر مربع است و کوه پیتون مرتفع ترین نقطه موریس میباشد . زبان مردم این منطقه انگلیسی و فرانسوی و بوجپوری است . این ناحیه بدلیل باران های زیبا و ساحل شنی و دریای زیبایش یکی از بهترین نقاط برای سفر میباشد و درامد اصلی ان صادرات شکر و شیره قند و گل وگیاه است که پول رایج این کشور روپیه است.

[تصویر:  mauritus1.jpg]

از مناطق و مناظر دیدنی این کشور میتوان پارک ملی رودخانه ی سیاه جورجز و مناطق زیبای etoileوchassaur و باغات مستعمراتی درون قصر زیبای makas eureka و فروشگاه بزرگ Mahebourg و باغات موریس در منطقه یمن اشاره کرد و برای تفریح موج سواری و استفاده از ساحل زیبا و پارک آبی Leisure Village و خلیج گرند نام برد این منطقه یکی از بکر ترین سواحل و جزیره های زیبا در دنیا میباشد که در برخی از نوشته ها نیز آن را بهشت زمین نامیده اند.

[تصویر:  mauritius2.jpg]

منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید