تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: آیاطراحی وب سایت تاثیری در بازاریابی دارد؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید



اولین لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در سال 1991 میلادی انجام شد . اوایل وب سایت ها با کد های HTML کد نویسی می شدند . با گذر زمان و پیشرفت دنیایلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و برنامه نویسی ، زبان برنامه نویسی HTML نیز انعطاف پذیر تر و پیچیده تر شد . با پیدایش زبان CSS در طراحی وب سایت دیگر از جدول برای چیدمان پنهانی استفاده نمی شود . با گذشت زمان و پیشرفت زبان های برنامه نویسی و هم چنین پیدایش برنامه های گرافیکی متحرک و به کار گیری آن ها در طراحی سایت ، ظاهر وب سایت ها بسیار تغییر نمود و توانایی های جدیدی در اختیار طراحان وب سایت قرار گرفت .
سود آوری وب سایت :
میزان درآمد زایی یک وب سایت وابسته به اهداف سایت و نوع آن سایت می باشد . البته به روز رسانی وب سایت ، میزان فعالیت مدیران سایت و رسیدگی به وب سایت نیز در میزان سود آوری یک وب سایت بی تاثیر نمی باشند .
میزان تاثیر وب سایت در بازایابی :
موتور های جستجوگر بدون دریافت هیچ هزینه ای برای کسب و کار شما بازاریابی انجام می دهد به این صورت که ابتدا بتوانند وب سایت تان را بیابند و سپس مخاطبی که به دنبال کالا یا خدمات ارائه شده در وب سایت تان باشد ، موتور های جستجوگر مخاطب را به وب سایت شما هدایت می نمایند .
به وجود آوردن قابلیت های جدید تبلیغاتی درلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید :
هر فردی با در دست داشتن وب سایت می تواند وارد دنیای تجارت الکترونیک شود و امکان استفاده از قابلیت های تجارت الکترونیک برای وی به وجود خواهد آمد . اگر بخواهیم به برخی از مهم ترین قابلیت های طراحی سایت اشاره کنیم می توانیم به تبلیغات کلیکی ، تبلیغات اینترنتی ، تبادل بنری و تبلیغات در موتور های جستجو اشاره نماییم .
دسترسی 24 ساعته :
یک طراحی وب سایت موفق می بایست در تمامی ساعات و به صورت شبانه روزه در دسترس مشتریان و بازدیدکنندگان باشد و خدمات خود را ارائه نماید .
تاثیر وب سایت در اطلاع رسانی به کاربران :
در دست داشتن یک وب سایت همانند در دست داشتن یک کاتالوگ می باشد ، از این رو در یک سایت می توان از فیلم ، متن ، انیمیشن و یا صوت استفاده نمود .