تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: چک لیست کمپین پیامکی پیش از ارسال اس ام اس ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  webonebluelogo.png]
[تصویر:  1432059715511.jpg]
به عنوان یک کاربر جدید، ایجاد اولین کمپین بازاریابی پیامکی ممکن است بسیار دشوار بنظر آید. شما احتمالا ایده های بسیار زیادی داشته اید، اما می خواهید مطمئن باشید بازاریابی اس ام اس شما از بهترین متدها پیروی کند. هیچ ترسی به خود راه ندهید. روش های زیادی مورد بررسی قرار گرفته است و چک لیستی ارائه شده که شما می توانید با استفاده از آن پیش از ارسال پیامک های گروهی مرحله های مورد نیاز را در ذهن داشته باشید ک آن را بررسی کنید.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
1. پیشنهادهایی که پیشتر در مغازه و یا به صورت آنلاین ارائه داده اید را مرور نمایید.
مخاطبین شما تمایل دارند تا از طریق اس ام اس انبوه پیشنهادهای بسیار ویژه ای دریافت کنند. در صورتی که در وب سایت خود پیشنهادهای تخفیفی 10% ارائه می دهید و یا اخیراً پیشنهاد خاصی به صورت چاپی ارسال کرده اید، دوباره آن ها را به صورت پیامکی مورد استفاده قرار ندهید. اس ام اس های شما باید کاملاً منحصر به فرد باشند و مشتریان را بیش از پیش به خود جلب کنند.
2. از خود بپرسید مشتریان در چه زمانی بیش از همه به پیشنهادهای شما بها می دهند؟
همانطور که می دانید ارسال پیامک و پیشنهادها در ساعات مشخص می تواند تاثیرات متفاوتی بر مخاطبین داشته باشد. شما باید در زمینه تحقیقات بازار فعال باشید و رفتارهای مشتریان خود را به صورت مداوم مورد بررسی قرار دهید. اگر شما مخاطبین خود را بشناسید به بهترین شیوه می توانید پیامک هایی ارسال کنید که بیشترین بازده را دارند.
3. در صورتی که پیش تر کمپین پیامکی داشته اید نتایج آن را مورد بررسی قرار دهید.
آنالیز کمپین هایی که پیش از این داشته اید کمک بسیار بزرگی به شما خواهد بود. در صورتی که شما بدانید مشتریانتان نسبت به چه مواردی عکس العمل بهتری دارند، بهتری می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
4. به منظور یافتن شیوه های جدید برای ترویج سامانه پیامکی خود با همکاران مشورت نمایید.
به منظور توسعه لیست خود، باید آن را ترویج دهید. از تراکت های چاپی در مغازه استفاده کنید و یا سامانه پیامکی خود را در شبکه های اجتماعی معرفی نمایید. بررسی کنید که کدام کانال برای تبلیغات وبرقراری ارتباط با مخاطبین بهتر است. همکاران خود را دور هم جمع نمایید و لیستی از بهترین شیوه های ترویج سامانه پیامکی خود تهیه نمایید. هیچ را اشتباهی برای ترویج این لیست وجود ندارد، اما همیشه بهترین و موثرترین شیوه را برگزینید. در صورتی که با دیگر همکاران خود مشورت نمایید می توانید افق های بهتری پیش روی خود مشاهده کنید.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید