تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: معرفی تایلند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  thiland-intro.jpg]

با وجود شانزده ملیون پرواز خارجی، تایلند به اولین مقصد مسافرین آسیا تبدیل شده‌است. با وجود این حجم از مسافرین و بازدیدکنندگان، یکپارچگی فرهنگ تایلند تا حدود بسیار زیادی از آسیب در امان مانده است.

علی رغم وجود لامپ‌های نئون در پس زمینه تصاویر توریست‌ها، بطور معمول جامعه تایلند هنوز به صورت کشاورزی – روستایی می‌باشد - جوامع سنتی ماهیگیری، مزارع رزین و معابد بودایی

در حدود ۴۰ درصد از مردمان تایلند درآمد زندگی خود را با کشت برنج که بخش عمده‌ای از غذاهای اصلی و مشهور آنجاست، بدست می‌آورند.

گردشگری تایلند به تازگی یکی از عوامل عمده توسعه آن محسوب می‌شود.

آب و هوا در کشور تایلند از سه فصل تشکیل شده‌است. بارانی (از می –اکتبر)، سرد ( از نوامبر-فوریه) و گرم ( از مارس – می). فصل بارانی بهترین زمان برای مسافرت به این کشور است که البته از نظر شدت و زمانی سال به سال می‌تواند متفاوت باشد. در این فصل بیشتر روزها بارانی خواهد بود اما اغلب برای چند ساعت در بعدازظهر و یا شب.

رفت و آمد در تایلند بسیار ارزان است. اتوبوس ، ارزان ، مکرر و می‌تواند کاملا لوکس باشد. قطار آهسته تر اما به شما امکان خواب در حین مسافرت شبانه را خواهد داد.

بانکوک و چیانگ مای مراکز بزرگ آشپزی در این کشور هستند. بهترین غذاهای بین المللی را در آن‌ها خواهید یافت.

[تصویر:  thailand-1.jpg]

منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید