تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: معرفی سرزمین عجایب دبی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Wonderland-intro.jpg]

سرزمین عجایب دبی از بزرگترین پارک‌های تفریحی دبی است که در آن طراحی‌ها برای کودکان در تمامی سنین صورت گرفته‌است. این پارک از دو قسمت سرزمین عجایب و پارک آبی تشکیل شده‌است.

در سرزمین عجایب هر آنچه شما از یک مجموعه تفریحی انتظار دارید (بلکه حتی بیشتر) برای شما فراهم شده‌است.

مرکز تفریحی خانوادگی:

یک مجموعه بزرگ با تهویه هوای مطبوع شامل: بازی‌های آنلاین، بازی‌های ویدئویی و خیلی چیزهای بیشتر. همچنین در این مرکز مکانی برای استراحت پدر و مادر ها و خوردن وعده‌های غذایی بسیار خوشمزه درنظر گرفته شده‌است.

بازی مهارت:

می‌توانید مهارت‌های خود را در زمینه‌های تیراندازی، پرتاب، سنگ نوردی، ...محک بزنید. چالش‌هایی بسیار متنوع در این قسمت در انتظار شماست.

زمین باز ی سرگرم کننده:

شامل مجموعه ای از بازی‌های سنتی می‌باشد. در این قسمت در حالی که پدران و مادران می‌توانند در زیر چترهای آلاچیق‌ها به استراحت بپردازند، فرزندان آن‌ها می‌توانند با سوارکاری، الاکلنگ‌ها ، تاب‌ها، ... مشغول باشند.

تئاتر سه بعدی

تئاتری را تصور کنید که در آن خزیدن عنکبوت بر روی پای خود را حس کنید و باد در بین موهای شما شروع به وزیدن کند.

شتر سواری

تجربه‌ای که هرگز نباید از دست بدهید. این یک سوارکاری واقعی عربی است که برای کل خانواده مهیا شده‌است.

علاوه بر این تفریحات می‌توان به ورزش‌های آبی،رودخانه خروشان، سرسره‌های آبی سرعتی، لیزرتگ، پینت بال و شاتل، ترن‌هوایی، خیلی تفریحات هیجان انگیز دیگر اشاره کرد.

قیمت بلیط برای این مجموعه و پارک آبی به طور مجزا برای افراد بالای ۵ سال، ۱۲۵ درهم می‌باشد . که برای این دو مجموعه باهم بهای بلیط ۱۵۰ درهم می‌باشد.

برای کودکان ۲ تا ۴ سال قیمت بلیط برای هر مجموعه به طور مجزا ۶۰ درهم خواهد بود و برای دو مجموعه باهم ۷۵ درهم می‌باشد. ورودی برای کودکان زیر ۲ سال رایگان می‌باشد. اگر بلیط‌های خود را آنلاین خریداری کنید، تخفیف ۲۰ درصدی شامل حال شما خواهد شد.

زمان مراجعه برای سرزمین عجایب، ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و برای پارک آبی آن ۱۰ صبح تا ۸ شب می‌باشد.

[تصویر:  wonderland-3.jpg]

منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید