تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: مبانی طراحی سایت بخش ششم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

معانی رنگ های قابل استفاده در طراحی سایت (گرافیک)
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

در ادامه مباحث مبانی و مراحل لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و مرحله ی مربوط به تکنیک های روانشناسی رنگ به معانی رنگ ها می پردازیم. رنگ سفید به معنای صداقت، پاکیزگی و ملایمت و معاصر بودن و در تجارت رنگی انرژی بخش است و در طراحی سایت مناسب ترین رنگ برای پس زمینه صفحات است، سیاه به قدرت و دلیری و شهامت و شیطان و باستان اشاره می کند و در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  رنگی مناسب برای متونی که روی یک پس زمینه روشن قرار گرفته اند محسوب می شود و به عنوان رنگ پس زمینه توصیه نمی شود، قرمز رنگی جذاب است و به معنای خطر و تهاجم و هیجان است. قرمز شدیدترین رنگ احساس است و در تجارت معنای وام می دهد.

آبی رنگ امنیت و اعتماد و وفاداری و در تجارت به معنای ضمانت مالی است، سبز رنگ طبیعت و فراوانی و آزادی و در تجارت بیانگر مقام و ثروت است و در چشم راحت تر دیده می شود و در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  هایی که در مورد طبیعت است استفاده فراوانی دارد، قهوه ای بیانگر تأثیر گذاری و توانایی مالی و کمک به دیگران است، خاکستری اعتبار و صمیمیت زیاد و در تجارت معنی سنت گرایی را می رساند،استفاده از هر کدام از این رنگ ها در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  باید به دقت انجام شود، صورتی نیز از رنگ هایی است که روحیات کودکانه را القا می کند و نماد ملایمت و ظرافت و بی گناهی است.

بنفش نماد وقار و شاهانه بودن و سوگواری و مهاجرت و نیز اعتبار و نفوذ  و در تجارت به معنای بزرگ نشان دادن است، رنگ بنفش به نوعی طرفداری از سبک های هنرمندانه محسوب می شود. نارنجی رنگ شوخ طبعی و سر زندگی و چالاکی و نیرو استو بر تحمل پستی و بلندی ها اشاره دارد. زرد نماد گرمی، نامردی ترس و حسادت است و باعث افزایش تمرکز می گردد و برخلاف رنگ سبز سخت ترین رنگ برای چشم ها است، طلایی نشانگر گرانی و تجلل و پرستیژ است و در نهایت نقره ای نشان سرما و اعتبار و پرستیژ می باشد.

با توجه به موارد گفته شده فوق زمانی که در حال لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  هستید باید موارد زیادی را در مورد رنگ ها مد نظر قرار دهید و اهداف و موضع کلی سایت و کاربرانی که از آن بازدید می کنند را نیز در نظر بگیرید.