تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: لیفت و پروتز سینه به طور همزمان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یکی از معضلاتی ک بسیاری از خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند افتادگی سینه بعد از زایمان می باشد . افرادی که کاهش وزن شدید دارند نیز دارای افتادگی سینه هستند . این اتفاق در سنین بالاتر بیشتر رخ می دهد . در این حالت سینه حالت الاستینه خود را از دست خواهد داد . در این صورت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید که لیفت و پروتز به صورت همزمان برای بیمار انجام ی شود .[تصویر:  porotez.png]
 
ماستوپکسی جراحی زیبایی سینه

در روش ماستوپکسی که لیفت و پروتز سینه به طور همزمان صورت می گیرد . در این روش که پوست سینه را بالا می برند و از افتادگی سینه ها جلوگیری می کنند , سینه بیمار زیباتر و سفت تر می شود . در این روش سینه شکل داده می شود .با تغییر در ساختار کلی سینه سینه به سمت بالا لیفت داده می شود و لیفت همراه با پروتز سینه صورت می گیرد .
 
کار پروتز سینه

پروتز سینه سبب خواهد شد که سینه به اندازه دلخواه بزرگ شود و شکل و فرم بهتری بگیرد .اگر سینه فرد متقارن نباشد می توان برای ایجاد تقارن از پروتز سینه استفاده کرد . پروتز سینه در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در زیر بافت نرم سینه قرار خواهد گرفت .
 
چه افرادی باید پروتز سینه انجام دهند ؟

1-افرادی که می خواهند سینه بزرگتری داشته باشند .
2-افرادی که سینه آن ها متناسب نیست.
3-افرادی که به دلیل شیردهی و پیری شکل و زیبایی سینه خود را از دست داده اند .
  4-افرادی که به دلیل کاهش وزن سینه کوچک و بدفرمی دارند .
افرادی که ذکر شد کاندیدای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می باشند .
بیمار می تواند به طور همزمان لیفت و پروتز را انجام دهد و جای نگرانی برای افتادگی سینه ها وجو ندارد و طی یک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می توانند سینه هایی خوش فرم داشته باشند .بالا کشین و خوش فرمی سینه در خانم ها می تواند تاثیر زیادی در اعتماد به نفس داشته باشد .