تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: روند طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
روند 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  بسیار بیشتر از فقط جنبه های فنی مانند کدنویسی و ایجاد فرم های جدید است. در کلیه جنبه ها باید برنامه ریزی وجود داشته باشد تا بتوان یک طراحی موفق و سودمند ارائه داد. اولین قدم در برنامه ریزی برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  تعیین هدف اصلی برای ایجاد آن است. آیا تمایل دارید محصولات خود را به صورت مستقیم بهفروش رسانید؟ یا تمایل دارید برای وب سایت خود اعتبار و نام بسازید؟ هنگامی که هدف مرکزی خود را انتخاب کردید باید خود را با روند همراه کنید که بعدها بتواند با دیگر اهداف شما تطبیق پیدا کند
به وب سایت خود هدف بدهید
هنگامی که دارید تصمیم میگیرید آیا باید از افراد خارج سازمان به منظور ایجاد وب سایت خود کمک بگیرید یا خیر، باید بودجه خود را در نظر داشته باشید و به این موضوع بپردازید که این وب سایت دارای هدف بلند مدت می باشد یا کوتاه مدت. در صورتی که هدف شما بلند مدت باشد، وب سایت شما باید دارای صفحه هایی باشد که به سادگی به روز رسانی شوند. در صورتی که هدف شما کوتاه مدت است نیازی نیست هزینه زیادی را صرف وب سایتی کنید که تنها برای مدت کوتاهی فعالیت خواهد داشت. استراتژی وب سایت مشخص می کند که طراح وب سایت باید دارای چه کیفیت کاری باشد و وی همچنین باید در جریان دقیق هدف راه اندازی وب سایت شما قرار بگیرد.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
استفاده از استراتژی های بازاریابی
هنگامی که با طراح خود مشغول به کار هستید، اطمینان حاصل نمایید که جزئیات بازاریابی خود، مانند مخاطبین مورد نظر و روش های برنامه ریزی ارائه سایت، را نیز دخیل می کنید. پس از اتمام کار وب سایت توسط طراح، اغلب باید فردی را پیدا کنید که کلیه کد نویسی ها را انجام و اجرا کند، مگر انکه فردی را از ابتدا استخدام نمایید که هر دو کار را انجام می دهد.
داشتن ظاهری مرتب و کاربر دوست
ظاهر و قالب وب سایت شما مسلماً باید گیرا و در عین حال کاربر دوست باشد. مخاطب شما به محض ورود به وب سایت باید متوجه شود که قدم بعدی چیست. از اصول سئو برای شناخته شدن وب سایت خود استفاده نمایید و به خاطر داشته باشید که صفحات شما باید با مرورگرهای موبایل سازگاری داشته باشند. اصول گرافیکی و بصری طراحی را به خاطر داشته باشید و از آن در هرچه بهتر شدن ظاهر وب سایت خود استفاده نمایید. در صورتی که طراح وب سایت شما فردی آگاه به اصول طراحی باشد، دقیقاً می تواند این مسائل را برای شما پیاده سازی کند.
همانطور که میبینید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  امری فراتر از ظاهر زیبای وب سایت می باشد و دارای اصول و قواعد فراوانیست. شما باید مراحل دقیق راه اندازی یک وب سایت را بدانید و به اصول ان واقف باشید تا بتوانید در دنیای آنلاین موفق شوید.
 لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید