تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: معرفی اولین خودروی هیبریدی لامبورگینی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Lamborghini-Urus.jpg]

اولین SUV لامبورگینی از زمان LM002‌ به احتمال زیاد اولین حضور خود را در سال آینده تجربه خواهد کرد و در سال ۲۰۱۸ به معرض فروش درخواهد آمد.

ماریزیو رجیانی رییس بخش R&D اظهار دارد که طراحی اوروس یک طراحی لامبورگینی ناب و خالص می­باشد. طراحی این خودرو نسبت به طراحی مفهومی آن در سال ۲۰۱۵ بطور قابل ملاحظه-ای به تکامل رسیده است و خودروی نهایی ظاهر خارجی و داخلی آن بسیار بهبود یافته است. توربوشارژ برای اوروس یک گزینه اجباری است چراکه این خودرو به گشتاور بالایی نیاز دارد.

یک خودروی سوپراسپورت کاملاً متفاوت می­باشد؛ موتور این خودروها از قدرت بالایی برخوردار هستند بطوری که می­توان انفجار درون سیلندرهایشان احساس کرد. بطور معمول از موتورهای تنفسی (Aspirated Engines) برای مدل­هایمان استفاده می­کنیم. آنها همچنان بهترین گزینه می­باشند.

رجیانی افزود لامبورگینی تمرکز بخش R&D خود را برروی توان، وزن و آیرودینامیک معطوف کرده است چراکه هندلینگ خودرو تابعی از این پارامترها می­باشد. ما می­خواهیم که پیشگام در این زمینه باشیم و این شانس را داشته باشیم که بتوانیم قوانین بازی را تغییر دهیم. من تضاد شدیدی بین مدل­های چهار چرخ (Four-Wheel-Drive) و مدل­های در حال افزایش Rear-Wheel-Drive را مشاهده می­کنم. سیستم کنترل شاسی الکترونیکی مدرن جایگزینی برای توانایی مدل­های چهار چرخ نخواهد بود زیرا توان کافی برای انتقال قدرت به جاده را ندارند.

منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید