تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دستگیری مزاحم و تهدید کننده سایبری هنرپیشه معروف
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس پلیس فتا استان البرز از کشف پرونده مزاحمت و هتک حیثیت یکی از بازیگران مشهور سینما خبر داد، و گفت: متهم که از طرفداران پر و پا قرص این هنرپیشه سینما بود بعد از خواستگاری و جواب رد شنیدن به مزاحم سایبری تبدیل شد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ اقبالی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از بازیگران خانم مشهور سینما و برادرش مبنی بر اینکه یکی از طرفداران وی که در شبکه‌های اجتماعی صفحات مربوط به این بازیگر سینما را دنبال می‌کرد از وی خواستگاری و پس از شنیدن جواب رد اقدام به توهین و تهدید به قتل و اسید پاشی کرده و آرامش و آسایش را از زندگی شاکی و خانواده اش سلب نموده است.

وی با بیان اینکه مراتب با دستور قضایی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: با استفاده از برخی اقدامات پلیسی کارشناسان این پلیس فردی مذکر به هویت معلوم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در یکی از مناطق غربی شهر کرج دستگیر و به این پلیس منتقل گردید .

این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات انجام شده متهم به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت که قصد ازدواج با این بازیگر را داشته که پس شنیدن جواب رد دست به اقدامات ذکر شده کرده و از اقدامات خود اظهار پشیمانی نمود. متهم طی گزارشی به همراه پرونده به دادسرا ناحیه اعزام گردید.

سرهنگ اقبالی با بیان اینکه چهره‌های هنری و ورزشی باید فعالیت خود در فضای مجازی را محدود و حساب شده بکنند، گفت: متاسفانه شاهد سوء‌استفاده از نام و چهره‌های هنری و ورزشی در شبکه‌های اجتماعی هستیم که تحت نام و عناوین این عزیزان از دیگر کاربران اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا Smile (10)