تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: معرفی فرودگاه های شانگهای چین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همه دوستان گل و عزیز خودم. خوب هست احوالتون؟ خوش میگذره؟ از این زمستون لذت می برین یا نه؟ یه مقاله عالی آماده کردم براتون درباره یکی از بهترین فرودگاه های آسیا که تو شهر شانگهای چین قرار داره. امیدوارم مورد پسند واقع بشه


در شهر شانگهای چین دو فرودگاه بین المللی را می توان یافت که در این بخش از سری مقالات لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم.
فرودگاه بین المللی هونگچیانو
این فرودگاه که در سمت غرب شهر شانگهای قرار گرفته است و فاصله اش با مرکز شهر به ۱۳ کیلو متر می رسد ، ظرفیت جا به جایی بیش از ۸ میلیون مسافر در سال را دارد. برای نگه داری از هواپیما ها ۶۶ جایگاه در مساحتی به وسعت ۴۸۶ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است. طول باند موجود به ۳ هزار و ۴۰۰ و عرض آن به ۵۸ متر می رسد. از آن جایی که این فرودگاه زیر ساخت های مناسب به همراه سیستم های ارتباطی و امنیتی پیشرفته ای دارد ، هیچ هواپیمایی برای پرواز و یا فرود با مشکل مواجه نخواهد شد.
۱۵ سالن انتظار ، ۱۸ سالن برای مهمانان VIP و ۱۵ نوار نقاله برای بار ها از بخش های مختلف ترمینال فرودگاه می باشند که در مساحتی ۸۲ هزار متر مربعی قرار گرفته اند. این فرودگاه توانایی انجام بیشتر از ۳۰۰ پرواز در روز با عملکرد های امنیتی بالا را دارا است.
[تصویر:  China-Shanghai-airport-2.jpg]فرودگاه های شانگهای چین
برای دسترسی از شهر به آن جا و بالعکس می توان از قطار استفاده نمود. چسبیده به ترمینال شماره ۲ فرودگاه ، ایستگاه راه آهن هونگچیانو وجود دارد. پس از آن برای رسیدن به سالن پرواز های خارجی که در فاصله ۱۶ کیلو متری و در طبقه سوم قرار گرفته است ، از تاکسی و یا اتوبوس استفاده نمایید. اگر بار های خود را گم کردید و یا جا گذاشتید ، نگران نباشید. یک کانتر در طبقه اول در قسمت A و نزدیک به گیت شماره ۱ و یک کانتر در طبقه دوم در قسمت B در نزدیکی گیت شماره ۵ بار ها را تا یک ماه به امانت نگه می دارند. البته بسته به اندازه چمدان و مدت زمان نگه داری برا این کار باید هزینه پرداخت نمود.
فرودگاه بین المللی پودنگ
فرودگاه بین المللی پودنک که یکی دیگر از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید است، در ابتدا دارای فاز شماره ۱ بوده است که در بین سال های ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ میلادی فعال بوده است. فاز شماره ۲ آن با آشیانه ۸۰۰ هزار متر مربعی با ۷۶ جایگاه ، دو باند تاکسی و انبار بار ۵۰ هزار متر مربعی علاوه بر باند جنوبی شمالی پروازی خود به همراه سیستم های ناوبری ، ارتباطی ، پشتیبانی و پیش بینی وضع هوا به صورت ۲۴ ساعته به ارائه خدمات مشغول است. در هر روز ۴۰۰ پرواز از این فرودگاه صورت می گیرد.
[تصویر:  China-Shanghai-airport-3.jpg]فرودگاه های شانگهای چین
ترمینال فرودگاه با وسعت ۲۸۰ هزار متر مربعی در ۳ طبقه از دو بخش ساختمان اصلی و ساختمان طویل تشکیل شده است که راهرویی این دو را به مربوط می سازد. ۱۳ نوار نقاله و امکانات غذاخوری از بخش های موجود می باشند. برای انجام پرواز های خارجی با ۷۰ مقصد و پرواز های داخلی با ۶۰ مقصد ، ۵۰ شرکت هواپیمایی فعال می باشند که در زیر به برخی اشاره می شود.
  • ایر فرانس
  • هواپیمایی چین
  • ژاپن و کره
  • هواپیمایی شنژن
  • سیچوآن و اسپیرینگ
  • ایر چاینا
  • ایر ایندیا
  • ایر نیوزلند
  • آمریکن آل نیپون
  • بریتیش ایرویز

منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید