تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: فورد GT توان 647BHP و سرعت 350 کیلومتر بر ساعت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Ford-GT-.jpg]

فورد GT توان 647 اسب بخار و گشتاور 745 نیوتن­ متری را تولید می­کند که موجب رسیدن این خودرو به سرعت بالای 350 کیلومتر بر ساعت می­شود.
سوپر خودروی فورد با موتور V6 توربوشارژ 3.5 لیتری 90% حداکثر گشتاور خودش را از 3500rpm به خروجی می­ دهد. وزن این خودرو 1361 کیلوگرم است که نسبت توان به وزن آن 475bhp/ton می­باشد.
فورد مدعی است که این سوپرخودرو فورد در مسیر مسابقه موتورسواری و اتومبیل­رانی پارک Calabogie کانادا سریعتر از مک­لارن 675LT 510bhp/ton و فراری 458 Special 435bhp/ton می­ باشد. همچنین به این موضوع که فورد GT زمان 2 دقیقه و 9.8 ثانیه را برای خود ثبت کرده اشاره دارد که سریع­تر از زمان ثبت شده مک­لارن و فراری که به ترتیب 1 ثانیه و 3.1 ثانیه می­ باشند است. 
فورد این سرعت منحصربفردش را مدیون آیرودینامیک فعال خودرو و سیستم­های تعلیقش می­ باشد.
راج نایر رئیس توسعه محصولات مک­لارن می­گوید: "فورد GT را می­توان در یک کلمه خلاصه کرد، کارایی". او می­افزاید: "ما توانستیم صرفه­ جویی قابل­ توجهی توسط معماری فیبرکربنی در وزن این خودرو انجام دهیم. سپس این صرفه­ جویی را برروی کارایی، مخصوصاً در زمینه دینامیک ­های فعال سرمایه­ گذاری کردیم که نتیجه آن خلق خودرویی سریع بود."


[تصویر:  Ford-GT--.jpg]

منبع:لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید