تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: هتل سیلکن گراند هاوانا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همه دوستان خوبم در انجمن اسکریپت. امروز میخوام یک مقاله درباره هتل اسپانیا براتون بزارم. شاید هیچ وقت نرید اونجا ولی خوب دونستن هر اطلاعات اضافه ای واجب و ضروری است. ضرر نداره که بالاخره. امیدوارم خوشتون بیاد



لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در شهر زیبا و توریستی بارسلونا قرار دارد. این هتل لوکس با ارائه خدماتی با کیفیت اقامتی خوش و خاطره انگیز را برای مهمانان خود رقم می زند. موقعیت جغرافیایی مناسب این لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دسترسی به مراکز خرید و آثار تاریخی و جاذبه های دیدنی شهر را برای مهمانان آسان نموده است.
[تصویر:  havana-silken-hotel-2.jpg]هتل سیلکن گراند هاوانا
۱۴۵ اتاق و سوئیت شیک با طراحی و دکوراسیونی دل نشین با امکاناتی نظیر تلویزیون ، یخچال ، مینی بار ، حمامی تمیز با مواد بهداشتی مورد نیاز ، چای ساز و سرویس بهداشتی برای ارائه خدماتی با کیفیت به مهمانان وجود دارند. اتاق هایی با امکانات VIP ، اتاق های خانوادگی ، اتاق های پاک و بدون سیگار و سوئیت هایی ویژه برای ماه عسل از انواع اتاق های این هتل هستند. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا می باشند. در صورت تمایل می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل نمایید.
اینترنت وای فای ، پارکینگ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، فکس و کپی ، گاو صندوق ، انبار بار ، اتاق مخصوص نگه داری از چمدان ، سیستم گرمایش ، صرافی ، روزنامه و اتومبیل اجاره ای از تسهیلات رفاهی موجود هستند که برای گذراندن تعطیلاتی آرام در نظر گرفته شده اند. اتاقی ویژه برای برگزاری جلسه ها و مهمانی ها نیز وجود دارد. این اتاق مجهز است و امکانات لازم را برای انجام مراسم های مختلف دارد. بی جهت نیست که این هتل یکی از بهترین لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لقب گرفته است.
[تصویر:  havana-silken-hotel-3.jpg]هتل سیلکن گراند هاوانا
سونا ، سولاریوم ، خدمات ماساژ ، حمام بخار فنلاندی و استخر رو باز  از مواردی هستند که برای گرفتن آرامش می توانید از آن ها استفاده نمایید. تسهیلاتیی برای معلولین و افرادی با ناتوانی های جسمی مهیا شده است. پذیرش سریع و شبانه روزی ، خدمات تور و تریا هم از دیگر ویژگی های مثبت این هتل است.
اگر فرصت و یا حوصله بیرون رفتن از هتل را برای صرف غذای خود ندارید ، می توانید از رستوران هتل که غذا های متنوع و خوشمزه ای را برای سلیقه های مختلف فراهم می آورد ، استفاده نمایید. محیط آرام ، زیبا و دل نشین به همراه کارکنانی مجرب و خوش برخورد لذت شما را از صرف غذایتان دو چندان می کند.



منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید