تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: خواص چند دمنوش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همه ی گلای باغچه این انجمن سلامتید انشاالله راستی با برف تهران چیکار کردید ؟ یه موضوع خوبو امروز می خوام براتون مطرح کنم که خیلی عالی پس به نحو بسیار خوبی می تونید ازش استفاده کنید..............



همانطور که در توضیحات قبل گفتیم، دمنوش های زیادی در جهان وجود دارند که برای انسان بسیار مفید بده و می تواند ناراحتی جسمی را از شما دور کنند. امروز آمده ایم که چند دمنوش خوب اثر بخش و عالی را برای شما معرفی کنیم تا شما هم استفاده مفیدی داشته باشید.
دمنوش بر طرف کننده خستگی
این دمنوش بسیار عالی از تركیب چای سفید، چای سبز و مقدار کمی دارچین خستگی‌تان را به طور قابل ملاحضه ای بر طرف می کند. این نوشیدنی می‌تواند به دفعات استفاده شود چراكه ضرر ندارد تركیب این مواد به دوباره سازی قوا و رفع خستگی خیلی كمك می‌كند و برخلاف اسطوخودوس فقط رفع خستگی روحی نمی‌كند و علاوه بر آن خستگی جسمی را هم برطرف می‌كند.دمنوش‌های تركیبی معمولا هركدام برای یك منظور با هم تركیب می‌شوند، مثلا دسته‌ای از دمنوش‌های تركیبی انرژی‌ افزاهستند و بعضی دیگر برای کم کردن فشارخون و تعدادی دیگر آرامش‌بخش هستند كه برخلاف انرژی‌زاها كه ضربان قلب و انرژی را افزایش می‌دهند به به آرام نمودن شما به صورت مطلوبی کاربرد دارد.

[تصویر:  70004.jpg]
 
 
 
 
دمنوش زعفران
جالب است بدانید که اگر نیمی قاشق مرباخوری سرخالی از زعفران با دو، سه لیوان آب‌جوش مخلوط شود و مقداری نبات، نصف لیمو ترش و مقداری گلاب به آن اضافه كنید از اثرات نشاط‌آوری و ضدافسردگی بسیار قوی زعفران لذت خواهید برد. این نوشیدنی كه نیاز چندانی به دم كشیدن ندارد، بدن را هم خوشبو می‌كند اما ممكن است باعث تپش قلب و سردرد شود بنابراین افرادی كه سابقه تپش قلب یا سردرد شدید دارند، نباید از این دمنوش استفاده كنند. مصرف این دمنوش در مراحلی ماهانه برای خانم‌ها نیز توصیه نمی‌شود چراكه مانند زنجبیل و دارچین باعث زیادی فشار خون و در نهایت خونریزی بیشتر می‌شود.
[تصویر:  078565538151645102a.jpg]
دم کده آویشن کوهی
یک قاشق غذاخوری آویشن کوهی را در یک قوری آب جوش دم کنید.آویشن زات معتدل دارد و بالا برنده فشار خون، تقویت کننده اعصاب، رفع کولیت های مزمن، شست و شو دهنده کلیه، ضد انگل، ضد رطوبت بدن، ضد صفرا، ضد زکام و سرفه و آسم، اشتهاآور، ضد غلظت خون، مقوی سوعه هاضمه و تقویت کننده دید چشمان شماست.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
 
 

 
منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید