تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: سئو چیست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

سئو چیست :
اگر قصد دارید به طور کامل با ماهیت سئو یا بهینه سازی وب سایت آشنا شوید بهتر است نگاهی به مقاله ی " سئو تضمینی " داشته باشید . در پی مقالات گذشته ی مرتبط با مبحث سئو ، در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بررسی تاثیر عنوان مطالب در سئو وب سایت بپردازیم لذا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

اهمیت تیتر صفحات لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید :
یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در سئو سایت ، عناوین صفحات لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می باشد . در مرورگر های پر طرفدار همانند فایر فاکس یا گوگل کروم عنوان صفحه ی شما برای بازدیدکنندگان نمایش داده می شود . هنگامی که کاربر در موتور های جستجوگر واژه ی کلیدی مورد نظر خود را جستجو می نماید نخستین خطی که در نتایج موتور های جستجو مشاهده می شود ، عنوان صفحه می باشد که می بایست در تگ متا قرار بگیرد . همین موضوع باعث اهمیت عنوان صفحات در بهینه سازی وب سایت می گردد .

عنوان صفحات در رسانه های اجتماعی
هنگامی که در شبکه های اجتماعی صفحه را منتشر می نمایید ، به صورت پیش فرض تیتر مطلب به عنوان تیتر صفحه نمایش داده می گردد . لازم به ذکر است که بدانید در تعداد عناصر عنوان صفحه محدودیتی وجود ندارد اما بهتر است بخش قابل توجه آن را در 60 کاراکتر ابتدا باشد زیرا تنها این قسمت در نتایج موتور های جستجوگر نمایش داده خواهد شد .

نکات مهم در سئو عناوین صفحات
• قرار دادن نام شرکت در عنوان صفحات لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
نام شرکت تان می بایست در ابتدای تیتر اصلی صفحه باشد اما در دیگر صفحات بهتر است نام شرکت تان را در انتهای تیتر قرار دهید .
• قرار دادن واژه های کلیدی در آغاز عنوان ها
ار آنجایی که موتور های جستجو گر صفحات در بر دارنده ی کلمات کلیدی را بیشتر به کاربران پیشنهاد می دهند ، بهتر است در عناوین خود از عبارات کلیدی سایت تان استفاده کنید .
• به کار بردن خط عمودی در عنوان های لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
برای افزایش بازدید از صفحات لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید تان بهتر است از این کاراکتر (|) برای جدا سازی عبارات استفاده نمایید .
• تاثیر استفاده از اعداد در تیتر ها
با استفاده از اعداد در ابتدای عناوین ، کاربرد این صفحات افزایش خواهد یافت و بازدیدکننده را برای ورود به وب سایت شما ترغیب خواهد نمود .
• عدم استفاده از عنوان تکراری
یکی از مهم ترین نکات در تولید محتوا عدم استفاده از تیتر های تکراری می باشد اهمیت این امر به اندازه ای است که در گوگل وبمستر بخشی به این موضوع اختصاص یافته است .